Tattoo voor overleden moeder

Hey girls. Als dit schooljaar voorbij is en als ik er door ben, krijg ik van mijn papa een tattoo. Het is geen bevlieging, ik zit daar al heel lang mee in mijn hoofd. Maar het moet op een plaats zijn dat ik kan afdekken. Ik wil iets doen voor mijn mama, die bijna 2 jaar geleden overleden is. Maar ik weet echt niet welke plaats ik zou nemen, ik had gedacht aan de zijkant van de heupen, maar nog iets lager, maar ik ben dan bang als ik verdik, vermager of zwanger wordt dat dit zal uitgroeinen en dat het niet meer mooi zal zijn. Heeft iemand tips :face_with_raised_eyebrow: xx Thankyouu

Wil je een plaats waar het over het algemeen zichbaar is (pols, nek, arm) of een plaats waar het over het algemeen niet zichbaar is (rug, heup)

Ik zou het ook niet op mijn heupen doen, omdat hij mss idd verder kan uitgroeien… Ik zou gaan voor rug/schouder denk ik. (:

een tattoo op de enkel vind ik altyd mooi… en heb je al een idee wat voor tattoo je wil?

Ik weet niet of je een grote of kleine wilt, maar achter je oor vind ik ook wel een mooie plek.

De afspraak met mijn papa is dat het niet zichtbaar mag zijn, dat de tattoo eigelijk alleen maar gezien kan worden als ik intiem ben, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk gewoon ‘Mama met een roosje’ Niet al te groot, maar mooi sierlijk zwart en een roosje in kleur. :slightly_smiling_face:

Beetje aan de bovenkant van je lies is ook wel mooi, net op de rand waar je broek normaal zit

Inderdaad, daar ging ik het normaal doen, maar nu ben ik bang, zoals ik hier boven al zei, dat dit uit kan rekken & dat het niet meer mooi is

Ik vind op je lies bij je broekrand juist een rare plek voor een tattoo met zo’n betekenis… Ik vind op je bovenrug/nek en je pols of je ribben.

vriendin van mij heeft dat ook voor haar moeder geplaatst, op de binnenkant van pols.

Schouderblad? Dat kan je wel afdekken en het is ook niet een plek waarbij het echt vervaagt lijkt me. Enkel vind ik ook een mooie plek voor een tattoo.

wat mooi dat je dat doet zeg !
ik heb er geen idee van, maar respect voor jou.

enkel idd,
of achter je oor,
maar dat is niet echt een optie bij zon tattoo,
is mijn mening dan.

Of tussen je schouderbladen!

schouderblad zou ik doen…

Achterkant van je nek, dat zou ik doen. Kan je het afdekken met je haar/sjaaltje en laten zien als je kort haar hebt of in een knot.

heup?

Ik vind aan de zijkant van je ribben:

http://1.bp.blogspot.com/_UUakL6p7cqw/SyoUK3EZVHI/AAAAAAAACkA/Jxt7MzOy9so/s400/celebrity-tattoo-megan-fox-rib-tattoo.jpg