Tattoo verpest

Ik heb dus gister een tattoo laten zetten met mijn moeder, we hebben allebei een hartje laten doen (kleine) net boven de pols. Een zwart lijntje en de binnenkant lichtgrijs. Hij is nu dus helemaal zwart maar die man vertelde dat het 2 weken kon duren voordat de kleur lichtgrijs werd. Kan dit inderdaad veranderen? En nog een probleempje, de lijntjes zijn hartstikke slordig gezet, helemaal niet strak en het is meer een driehoek dan een hartje. Dus stel dat het toch niet meer mooi word, is het dan mogelijk om een ander hartje eroverheen te laten zetten die ietsie groter is en mooier? Want als ik dan ook gewoon een zwart randje wil en de binnenkant lichtgrijs, kun je het zwarte randje van de oude tattoo dan nog wel wegwerken?

Alvast bedankt.

Oh, en als iemand toevallig nog een plaatje heeft van een mooie tattoo met een hartje of ideeën, graag!

Ten eerste, heb je wel eerst rond gevraagd of die tattoo artist wel een beetje goed tattoo’s kan zetten? Of ben je meteen bij de eerste de beste gegaan?
En ten 2e: Algemeen tattoo topic :slight_smile: http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/104767

Misschien kan je even in het algemene tattoo topic kijken (:
http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/104767

Ja dat opzich wel, ik ken 3 andere mensen die daar ook een tattoo hebben laten zetten en die waren wel strak en mooi. Die hadden dan wel een grotere tattoo dan ik maargoed… Bedankt ik zal even kijken, maar als nog hoop ik dat iemand me kan helpen.

Ja dat kan gewoon! Dan krijg je alleen wat dikkere lijntjes. Een vriendin van mij had hetzelfde alleen met een ster. Die is egt heeel mooi geworden.
Ik zou hem dan alleen ergens anders laten bijwerken als ik jou was!

woeps
verkeerde voor me!

Oke mooizo dat lucht op haha. Maar ik heb dan nu zegmaar wel een donkere kleur, dus als ik zeg van ik wil een andere kleur hartje, rood ofzo kan dat dan ook of niet?

Ja het wordt nog lichter als die man dat zegt.
Ik heb een zwaluw op mijn rug en die is nu ook lichter geworden.

En wat betreft die lijntjes ja dan moet je maar terug gaan of naar een andere gaan en vragen of dat gaat.

de kleur wordt altijd wel wat lichter
heb je trouwens ene foto ervan :grinning:

Heb je er een foto van?

Aww, wat vervelend zeg! ):
De kleur wordt inderdaad nog wat lichter, zoals hierboven gezegd wordt.

foto?

Recenties zeggen ook weinig.
Ik ben naar een best goed aangeschreven shop gegaan en hij heeft de tattoo echt verpest.
Daarna heeft hij het kosteloos over gedaan, omdat hij gewoon hele stukken niet goed had ingekleurd, maar nog steeds was het niet goed.
Een andere tattoeerder zag een paar maandjes later de tattoo en zei dat hij het wel kon fixen, maar dan betaal ik natuurlijk voor de hele tattoo, want werkelijk alles moest opnieuw gedaan worden ivm kleurverschil.

Nu na een paar jaar is de tattoo lichter en zie je niks meer van een bibberlijntje of kleurverschillen… het vervaagt gewoon in zijn geheel zoals het hoort.
Ik laat dan ook pas over een paar jaar de tattoo bijwerken, zodat hij weer goed in de kleur is.

Wat ik dus wil zeggen; wacht het gewoon een paar maanden af.
Vooral de zon zorgt dat je tattoo wat vervaagt, dus ik zou zeker tot na de zomer wachten met bijwerken.

Over dat hele stukken niet ingekleurd waren: dat kan komen door het genezingsproces en heeft volgens mij weinig te maken met de kundigheid van de tatoeeerder.

@TS: ik zou idd even wachten hoe het er over een tijdje uitziet. In het begin kan je nog niet echt goed beoordelen of een tattoo mooi gezet is of niet.

ja het is inderdaad eerst beide zwart. dat kan wel kloppen
en als je het bij wilt laten werken ergens anders dan ehm… moet je maar geluk hebben want meestal willen tattoo artists dat niet

Nee, mijn andere tattoo’s zijn helemaal goed.
Geen stukje eruit en dat zijn toch wel behoorlijk grote in vergelijking met de ‘mislukte’
Het lijkt net of hij mijn huid niet straks genoeg getrokken heeft, want zodra ik mijn arm strek (staat op onderkant arm) dan zie ik al die witte gaten ertussen en als ik mijn arm iets buig dan ziet het er gewoon goed uit.
Het is ook niet precies op een vouwlijn zoals bij een pols, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Het plaatje is ook niet symmetrisch, heeft uitlopers en heeft dus witte stukken.
Lijkt me sterk dat dat allemaal door het genezingsproces komt :stuck_out_tongue:
Hij was tijdens het zetten ook een partij aan het klagen…

En ik heb een keer een tattoo van hem gezien tijdens een tvprogramma en ik kan je echt zeggen dat het verschrikkelijk was!
Misschien kennen sommige de aflevering van ‘fans’ nog wel?
Hij was degene die Marianne Weber heeft getattoeerd.

Een portfolio hoeft niet altijd wat te zeggen.
Mijn tattoo was gezet bij een tattoo artist waar bijna iedereen hier uit de buurt heen ging. De foto’s in zijn portfolio waren ook echt mooi.
Maar ook een tattoo artist is een mens en kan ook zijn dag niet hebben.
Ik heb er toen 150 euro voor betaald.
3 Jaar later heb ik 'm over laten doen, uit vrije hand. Toen heb ik er nog 200 euro voor betaald. Nu ben ik er echt blij mee.

Voor:

http://i53.tinypic.com/11w58vn.jpg

Na:

http://i51.tinypic.com/2898lna.jpg

Oei… Daar word je idd niet blij van. Wie heeft die tattoo eigenlijk getekend/ontworpen? Ook die zelfde artist? Aangezien er eigenlijk maar vrij wijnig klopt aan die vleugels. Op foto 2 lijkt het of de rechter vleugel kleiner is dan de linker, of dat moet door de foto komen?

Het hartje had ik zelf getekend, aangezien ik m’n hartjes altijd zo (ongelijk) teken… De vleugels waren een plaatje van internet. Hij heeft ze overgetrokken en met zo’n blauwe print op m’n rug gezet. Ik wilde de hele vleugels in roze, maar pas toen hij klaar was zei hij dat roze geen lijnkleur is en dus rood gebruikt had en roze om het in te vullen. (Ik vind roze en rood samen echt heel lelijk, en rood is ook echt de kleur die mij niet staat)

Op de 2e foto is alles zo goed als gelijk getrokken, dus het komt door de foto denk ik. Hij is er uiteindelijk 4 uur mee bezig geweest om het te fixen omdat hij elke keer dingen tegen kwam die niet klopten (in de “veertjes” van de vleugels).