Tattoo/semi permanente pen

Oké, weet iemand misschien waar je een (erg) longlasting zwarte (tattoo) pen kan kopen die je kan gebruiken om tijdelijke ‘tattoo’s’ te zetten?

Ik zou er eentje zetten bij een vriendin voor onze vakantie, maar we kunnen er geen vinden.

Ik dacht op deze manier weet ik het het snelste! Bedankt.

upje!! wil ik ook weten namelijk :grinning:

Bij de bartsmit/intertoys hebben ze wel van die tattoo stiften, maar denk niet dat je dat bedoelt :'D

Zou ik eigenlijk ook wel willen weten, kan ik een beetje oefenen :’)

oee, ik wil er ook zo een maar geen idee waar je die kan kopen…

up!

Ebay heeft ze, alleen zou geen made in china pen nemen :wink:

dit ?

http://cgi.ebay.nl/Starga…rt_SM&hash=item588ee68b5c

http://cgi.ebay.nl/TEMPOR…rt_SM&hash=item587f867f91

en hoe krijg je dat er dan weer vanaf?

is dat niet slecht voor je huid

ja ik heb van die inkt. Je hebt er ook pennen van en speciale stempels en dan zet je je tattoo, blijft waterproof en ong 5 dagen zitten. Hoewel dat van de plek afhangt.
Google maar eens op kenji tattoo’s.
ohjah kijk wel uit met douchecreme daarvan wordt het wazig als je het deel ermee insopt en na douchen moet je hem ook deppen en niet wrijven.
En met nagellak remouver of iets van makeup remover krijg je het er weer af.

vet, waar heb je dat gekocht?

Dat kenji spul kun je bij ons altijd op de markt kopen.
Je kan het ook laten zetten enzo…

op een webshop waar ik ook glow in the dark nagellak heb gekocht :stuck_out_tongue:
En dan gewoon wat stempels gekocht en stempelkussen en daar zit dan al een groot flesje inkt bij.
Als je het echt graag wil weten wil ik wel terug zoeken welke winkel het was.

Wil ik ook :open_mouth:

ik zou echt heeeell graag willen weten welke site/winkel dat was :blush: wil het namelijk bij een vriend doen… zou je het alsjeblieft willen opzoeken en het mij laten weten?? :blush:

Kun je net zo goed een echte laten zetten, inkt op je huid is namelijk erg slecht voor je huid en je bloedvaten.

UP ik zou dit ook welles willen weten!

Google maar eens op kenji tattoo’s.
je hebt van die starters sets maar je kan ook alles los kopen. Ik heb gekeken naar die webwinkel maar ik had alles in de uitverkoop gekocht en ze heeft het allemaal niet meer. Maar er zullen genoeg andere zijn die het nog wel hebben