Tattoo ringvinger

Hallo meiden!
Ik loop al een tijdje met het idee om een tattoo op mijn ringvinger te laten zetten! Maar ik heb echt geen idee wat ik er op wil hebben! Ja iets met een bloemetje. Hebben jullie misschien nog meer ideetjes voor mij!
xxxx

Eigenlijk vind ik dat je dat zelf moet bedenken, een tattoo moet wel iets voor je betekenen aangezien het je hele leven draagt

Een klasgenoot -kreng- uit mijn klas heeft het. Ik heb nu ineens een ontiegelijk erge haat tegen vinger tatoeages.

Als ik eerlijk ben zou ik het niet doen als ik jou was. Als je namelijk solliciteert voor een baan knappen de meeste bazen nogal af op tattoo’s die je niet kunt bedekken onder je kleding.

Als je het toch wil zou ik gewoon veel plaatjes gaan kijken. De meeste tattoo shops hebben toch van die boeken met plaatjes, net als bij de kapper?

Kun je tattoo’s niet wegwerken met make-up dan? Wel toch? :stuck_out_tongue: (foundation/concealer weet ik t. ) Maar als nog, jouw tattoo, jouw keuze, wij kunnen toch niet weten wat bij jou past?

misschien wel gewoon een grote ring erover heen?
duh.

& ja ik vind het super mooi.

Nou sorry hoor (duhduhduh) maar bij de meeste banen mag je ook geen grote sieraden om. -.-

Als je het toch gaat doen, ik vind zo’n getatoeerde ring altijd wel mooi, met zo’n soort henna achtige print.

Jaa inderdaad! Zoiets zou ik ook wel willen!

Ja en daar kan je een gewone ring overheen doen. Dan hoe je niet zo een mega ding om je vinger

Ben je in inder geval nooit je ring kwijt:P

Sorry, ik weet het, heb je weinig aan

Okee! Bedankt allemaal ik heb toch maar bedacht dat ik er even mee wacht! Het is inderdaad wel iets wat je je hele leven draagt.

Sorry, ik weet niet hoe je een topic moet verwijderen…