Tattoo ontwerpen.

Ik wil graag een tattoo, maar het ontwerpen lukt maar niet, mijn vraag was of een van jullie eens iets wil proberen op papier te zetten…

Het is de bedoeling om 2 sierlijke B in elkaar te zetten, met hartjes of sterretjes erbij, en eventueel mijn geboorte datum 22-02-1992!

Danku!

Bij een beetje goede tattooshop tekenen ze 'm daar voor je.

Weet ik, maar wil hem daar niet laten ontwerpen, wil hem van te voren hebben, dan teken ik hem eerst op mijn lichaam waar ik hem het mooist vind, maar waarschijlijk de binnekant van mijn pols, ga hem eerst even met henna zetten, zodat ik kan kijken of ik het wel mooi “blijf” vinden

Laat hem in henna ergens zetten dan. dan kan je kijken of je het wat vind. dan doen ze bij sommige shops ook

Sorry geen tallent voor maar een goed idee om eerst in henna te doen anders krijg je er misschien spijt van !

Ja klopt, maargoed ook daar heb ik een ontwerp voor nodig!

kunnen ze daar toch ontwerpen?

ja dat klopt, maar dan krijg je een ontwerp, en wil toch wat verschilende zien!

http://i42.tinypic.com/2qa0kdj.jpg

Zoiets?

in de tattooshop kun je toch vragen of ze meerdere ontwerpen maken? dat is hun werk, ze kunnen het heel goed. of bij iets waar ze henna zetten, daar zullen ze dat waarschijnlijk ook wel kunnen :slightly_smiling_face:.

vraag het gewoon in de shop
tatoeeren (geen idee hoe je het schrijft) is kunst dus moet je eigenlijk de kunstenaar zijn/haar werk laten zetten. Als het aan mij ligt dan, hé…
Dus zou ik het vragen aan diegene die gaat tatoeeren, want die heeft er ook verstand van. En ik zou er meer dan een hartje/sterretje en je geboortedatum. Een kersenbloesem, mooie pioenroos, mooie letters en een japanse achtergrond bijvoorbeeld. Dat is wel mooi, misschien word het dan wel groter dan je wilde

Ik wil hem niet te druk, en er komen zowiezo letters in! Hij mag niet te groot zijn, hij komt op mijn pols namelijk!

Henna kun je ook zo kopen, bij ons hebben ze een chineeswinkeltje, daar verkopen ze het!

Ik_ dus: bedankt zo iets zoek ik inderdaad!

zulke letters zijn ook mooi

http://z.about.com/d/tattoo/1/0/R/m/1/traci09.jpg

sorry dat ie zo groot is, maar misschien kun je zo iets doen en dan ook zo’n soort krul er onder, klassiek maar mooi en niet te druk

Als je dat doet, laat het dan wel door een prof doen hoor,

ik plaats wel morgen ofso een schetsje miss vind je het leuk…

Man dit heb je zo in photoshop gedaan. Misschien zelfs MSpaint.

Okee! :slightly_smiling_face:

Ik weet echt niet hoe ik dat moet doen met photoshop boven dien heb ik het programma niet!

Mijne is klaar ik upload hem zo wel. Moet nu 2 tande laten trekken

xx

in de tattoo shop maken ze ook ontwerpjes en dan tekenen ze hem op je lichaam, waar je zelf wilt en kan je kijken of je hem mooi vind en of je hem echt op die plek wilt…

maar daar heb je nu niks aan… sorry ik heb even geen inspiratie voor een ontwerp

http://i40.tinypic.com/fwk1tt.jpg

dit is een idee en dan kan je het laten aanpassen ofso want het is maar een schets…