Tattoo concealer

Wat vinden jullie van dit filmpje?

http://www.froot.nl/postt…arde-laat-zich-schminken/

Ik denk stiekem dat er photoshop aan te pas is gekomen maar als dat niet het geval is…!

Deze man ziet er echt zo uit.
Maar, leuk om eens te zien hoor.

Ik bedoel wanneer hij die concealer aan heeft hé, niet zijn tattoos want die zijn inderdaad allemaal echt.:slightly_smiling_face:

Opzich denk ik dat het wel echt is.

ik geloof het wel. maar ik denk dat door het camera beeld te verzachten het er iets echter uitziet, want ik denk wel dat als je hem van dichtbij zou bekijken je het goedje wel ziet zitten. (zo’n dikke laag, kan niet echt anders)

ik snap het niet. hij heeft een full body tattoo, dan laten ze zien hoe er uit ziet me die concealer, en daarna halen ze het er weer af, ofzo?

zou anders geweldige foundation zijn :'D

WAUW prachtig filmpje

Ik denk ook wel dat het echt is.

nee, hij zit daar dan denken veel mensen ok is een normale jongen
dan gaat ie met dat doekje over zn huid en dan zie je opeens dat er tattoo’s op zn lichaam zitten
en dan laten ze versneld het proces (achterstevoren) zien hoe die concealer is aangebracht

Dat denk ik ook ja. Maar er zit in ieder geval een héle dikke laag foundation op. Wel leuk gemaakt.

Ik kende deze al, geweldig, hoe die gozer er best normaal uit ziet zonder tattoo’s enzo. En natuurlijk een geweldige reclame voor die foundation, dat het zo veel tattoo’s weg kan werken.

haha vet! Zal wel echt zijn denk ik…

Het ziet er alleen uit alsof ze zo’n nephuid hebben opgeplakt, wat in films ook gebeurd als het een ander persoon moet voorstellen…

Maar ik vind het wel zonde zeg, die tattoo’s in zn gezicht.

Wat een goede reclame, ik ben om hahaha!

Ik wil hem hebben <3
Met inks ja.

Die man heet Rick Genest en is echt zo getattoeërd. Hij heeft ook met Lady Gaga gewerkt…

ok, waar kan je dat spul kopen? :’)