tatoeage songtekst

Stel je zou een stukje van een songtekst op je laten tatoëren, de plek doet er niet toe, welke tekst zou je dan laten zetten?
Graag artiest + naam van het nummer erbij.
xx

__
Het gaat er niet om of je het echt gaat doen, maar ALS/STEL dat je het zou doen, wat zou je dan nemen?

Oef, dat is een lastige haha. Daar moet ik even over nadenken. :'3

een tattoo van een songtekst? dat doe ik toch niet.

Kan dit niet in het Tattoo topic?

Nah ik zou het eerlijk gezegt nooit doen… Ik zou sowieso ook niet weten wat haha

Het gaat er ook niet om of je het ook echt zou dan, maar ALS je het zou doen welke songtekst je zou gebruiken.

ik wil heel graag iets van demi lovato dan laten tattoëren(?)
bijvoorbeeld; een stukje uit believe in me.

maar dan toch, lijkt het me ook weird om zo’n lap tekst ergens hebben staan.

Ik zou een stukje uit Hotel California van The Eagles laten doen. Lievelingsnummer van m’n overleden vader en daarbij denk ik altijd aan hem, dus ja… Die dan.
Maar ik doe het niet xD

doe iets wat voor de mensen staat waar je om geeft ofzo, ik zou niet een hele lap tekst op je kont laten tatoeeren ofzo als ik jou was ;p
gewoon een zinnetje ofzo.

Maar het probleem bij songteksten tatoeren is dat je de melodie en het gevoel er niet bij hoort. Het zijn gewoon platte woorden waarvan je niet weet hoe je ze moet opvatten als je ze voor het eerst ziet, als je begrijpt wat ik bedoel.

Haha ja dat vind ik ook! Als ik een liedje hoor dan denk ik vaak van ooh wat klinkt dat mooi, en dan zoek ik de songtekst en dan zit er soms geen enkele betekenis in die zin.

Ontopic: Weet ik niet :’)

‘Beware the beast, but enjoy the feast he offers’, omdat dat een speciale betekenis voor mij heeft.

A little bit longer and ill be fine ! - nick jonas ! <33333

Ik weet niet. Ik denk dat áls ik iets zou tatoeëren, het geen songtekst zou zijn, maar de naam van mijn overleden broer of zo.

^ DAt.
Plus, betekenen ze wel wat je denkt dat ze betekenen? Ik dacht eerst dat een nummer een hele diepe/mooie betekenis had, bleek het gewoon over seks te gaan.
Nou zoiets wil ik echt niet op m’n lichaam hebben hahaha.

beetje research van tevoren

moet het persé uit een liedje zijn?

uhm ja weet er heel veel maar dat is niet echt iets voor een tattoo zeg maar
ik noem er gewoon een paar op:
“I come to in pieces so you can make me whole” red - pieces

“And maybe someday we will meet, and maybe talk and not just speak” james blunt - same mistake

“And the shadow of the day, will embrace the world in gray, and the sun will set for you” linkin park - shadow of the day

“And i don’t want the world to see me, cause I don’t think that they’d understand. When everythings made to be broken, i just want you to know who I am” goo goo dolls - iris

“Don’t stop believing, hold on to that feeling” journey - don’t stop believing

“Just a small town girl, living in a lonely world. She took the midnight train going anywhere. Just a city boy, born and raised in South Detroit. He took the midnight train going anywhere” journey - don’t stop believing

“Do you live, do you die, do you bleed, for the fantasy in your mind?” 30 seconds to mars - the fantasy

“You give me the wings to fly, you are the clear blue sky. I’m floating so free, so high, falling with grace for you and I.” gustavo santaolalla - the wings

“I believe in nothing, but the truth of who we are” 30 seconds to mars - this is war

“It’s the moment of truth and the moment to lie, the moment to live and the moment to die” 30 seconds to mars - this is war

“Tell me would you kill to save for a life? Tell me would you kill to prove your right?” 30 seconds to mars - hurricane

“We built it up to watch it fall, like we meant nothing at all. I gave and gave the best of me but couldn’t give you what you need” nick lachey - i can’t hate you anymore

“And if you want these kind of dreams it’s californication” red hot chili peppers - californication

“I’m falling apart, I’m barely breathing. With a broken heart that’s still beating. In the pain is the healing, in your name I find meaning” lifehouse - broken

“And how can I stand here with you, and not be moved by you?” lifehouse - everything

“And after all, you’re my wonderwall” oasis- wonderwall

“You raise me up, so I can stand on mountains. You raise me up, to walk on stormy seas. I am strong, when I am on your shoulders. You raise me up to more than i can be” josh groban - you raise me up

“There’s gotta be more to life, than chasing down every temporary high to satisfy me” stacie orrico - more to life

“A seven nation army couldn’t hold me back” the white stripes - seven nation army

“You should never think, what’s in your heart, what’s in your home, so I won’t” robert pattinson - never think

“I don’t ever wanna feel like i did that day. Take me to the place i love, take me all the way” red hot chili peppers - under the bridge

“And if you feel like leaving, I’m not gonna beg you to stay. Cause soon you’ll be finding: you can run, you can hide but you can’t escape my love” enrique iglesias - escape

“Sometimes I wonder who you’d be today” kenny chesney - who you’d be today

“Mama take this badge of of me, I can’t use it anymore” guns 'n roses - knocking on heavens door

“It’s sad that sometimes moving on with the rest of your life starts with goodbye” carrie underwood - starts with goodbye

michael jackson & 30 seconds to mars hebben hele mooie zinnen in hun liedjes, maar die zijn beetje teveel om allemaal op te gaan noemen

verder wat ik zonder liedjes mooie zinnetjes vind zijn:

“You should live by the rules that you should follow your dreams” - jared leto
“Fortune favours the bold” - Alexander [de film]
“Many things are not as big a deal as they seem in the moment” - geen idee
“Life is like a box of pills, you never know what’s inside of it” - geen idee

hoop dat ik je geholpen heb :blush: ?

geeeeen idee!

Walk the line
Dat heb ik al sinds mijn 15e gewild.
Alleen heb ik laatst in een opwelling zomaar wat op mijn arm laten tatoeëren xD