Tatoeage pols.. Vragen !!

Hallo meiden,

Ik wil al een lange tijd een kleine tatoeage op mijn pols. Alleen ik ken niemand die hier ervaringen mee heeft, dus misschien hebben jullie tips !

Ik vind het belangrijk dat ik de tatoeage kan bedekken… heeft iemand hier tips voor?
En doen ze erin het bedrijfsleven nog erg moeilijk over als je een subtiele tatoeage hebt op je pols?

Is het erg pijnlijk om het te laten zetten en kan je er ontstekingen van krijgen?

Alvast bedankt !!

Liefs xx

Geen ervaring mét een tatoeage zetten, maar in het bedrijfsleven doen ze alleen moeilijk als het 'n zíchtbare tatoeage is. Is het dat niet, dan is er geen probleem (:

Er is een algemeen tattoo topic.

Maar goed, ik denk niet dat je pols een hele handige plek is om te kiezen als je het bedrijfsleven in wil. Er zullen vast wel bedrijven zijn die er niet moeilijk over doen, maar ook genoeg die dat wel zullen doen. Je moet dan bij je zelf af vragen of je het risico wilt lopen om door je tattoo een baan mis te lopen.

Bedekken kun je natuurlijk met brede armbanden/lange mouwen enz. En er bestaat ook wel soort foundation waarmee je een tattoo kunt verbergen.

Er staat een hoop informatie in het grote tattoo-topic.

thanks… dan zal ik daar ook even kijken ! Ik vind de pols een hele mooie plek en het is niet zo’n hele grote tatoeage… maar ik zou het toch erg balen vinden als ik daardoor een baan misloop

Algemeen tattoo topic.