Tassia's Fotografie

-

-

Ik vind ze wel mooi! Alleen ik vind je modellen niet zo een sprankelende gezichtsuitdrukking hebben… Ze hadden misschien wat meer emotie kunnen tonen?
Voorderest erg leuk!

Er zitten zeker mooie foto’s bij, die met die lcd platen vind ik heel erg mooi! Maar wat hierboven ook gezegd word ik vind je modellen niet altijd even mooi kijken op de foto’s! Ook zag ik dat 1 flink inkijk had dit maakt de foto niet mooier! Maar blijf vooral doorgaan! Wat voor camera heb je eigenlijk?

Oh en de foto’s zijn wel erg groot, het duurde hier in iedergeval erg lang voor ze helemaal geladen waren.
Edit: Oh sorry ik zie dat je dit zelf ook al door had ;p

Hmm, mooie lichtval. maar ik hou echt helemaaaal niet van mensen-studio-dinges foto’s. Dus ik zie graag wat streetphotography/natuur/etcetera van je (A) Want je hebt wel iets :grinning:

Je nieuwe foto’s vind ik sowieso veel beter dan de oude, maar ik vind (net zoals hierboven) dat je modellen nogal saai kijken…
Voor de rest wel leuk! Heb je meer foto’s? Met meer variatie enzo? Deze zijn bijna hetzelfde allemaal :’)

het idee van de foto’s is wel leuk, het komt alleen een beetje geforceerd over… beetje hetzelfde als hier boven wordt gezegd

ik sta hier nou al een uur of 2…
kijk zo in dr decolleté
sorry kon het niet laten :cold_sweat:

ik vind het leuk dat je ze amper bewerkt -teminste, het lijkt niet erg bewerkt-, is een keertje wat anders en dat vind ik leuk ( :

-