tassenprobleempje !

Hmm, knap dat jouw oom tassen van 2000 euro voor jullie af kan prijzen naar 50. Ik denk dat ze niet echt zijn…

Correctie,
prada tassen zijn tussen de 75 en de 1000 euro :wink:

Hm, dan ken jij andere Prada tassen dan ik. Maar misschien is er een verschil in bijv. bijzondere items en massa producten.
Toch vind ik het wel gul van hem hoor.

Edit: als jij hem voor 50 euro kan krijgen zou ik er voor gaan. Dat is net zo duur als invito. Schijt aan mensen die dan vinden dat dat niet kan op school, als jij dat leuk vind moet je het gewoon doen.

Sowieso, natuurlijk heb je met echt slangenleer en dat soort dingen, die zou ik nooit meenemen, maar gewoon van de tassen met hetzelfde stof als eastpack, zonder frutsels zijn wel stevig… en absoluut niet duurder 50/60 euro (bij mn oom dan) Maar anyways iedereen bedankt voor jullie comments, ik haal lekker een eastpack!

prada tassen van hetzelfde materiaal als eastpacks?
Over het algemeen gebruiken de grote modehuizen top kwaliteit leer,
en niet de stof waarvan eastpacks gemaakt worden
Je oom verkoopt vrees ik voor jou toch echt neppe tassen.

leuk dat je een tas krijgt van je broer… maar je bent wel heel hebberig hoe zou jij het vinden als je je zus bijv. een tas gaf en dan gelijk een tas uitzoek van een paar honderd euro terwijl jij misschien 30 euro in je hoofd had?

neem gewoon een leuk en praktische tas

Boeken vergeten vanwege je tas :"D?
Koop gewoon een ruime stevige tas. Sowieso wat is nou eigenlijk je probleem?

Ik zou voor een eastpak of coverse bowling model gaan.
zijn egt leuk en kan veel in.

je hoeft toch geen dure tas? Koop gewoon een invitotas, of pieces of esprit. Dan kan je er meteen meer kopen :grinning:

En idd met een pradatas/miu miu loop je een beetje voo rschut in mijn school xd

Huh okay dit is een beetje raar ik loop met een tas van 15 euries op school en iedereen zegt oow super leuke tas enzoo,. waarom duur als het cheap kan? denk ik dan maar

Ps. het is jou keuze alleen een prada tas voor 75 euro dat bestaat niet

Haha een ECHTE pradatas voor 75 euro dat bestaat echt niet :wink:

best wel retarted om je boeken expres te vergeten

Even om van deze ‘‘bestaat niet’’ af te komen, meiden ga eens eind augustus naar de kalvertoren of heiligeweg in Amsterdam, daar zie je dat tassen als Guess,prada etc. etc… allemaal afgeprijsd zijn!

Een Prada-tas voor naar school? Verschrikkelijk.
Ik denk trouwens niet dat je broer zoveel geld over zou hebben voor jouw schooltas. Vraag een gewone schooltas en pimp hem zelf op, zou ik zeggen.

Het valt binnen de budget, mocht iets uitzoeken tussen de 60 a 70 euro, maar je hebt idd gelijk, iets zelf oppimpen is idd leuk!

ik heb ook gewoon louis vuitton tassen enz mee naar school…
neppe dan haha.
maar mijn boeken liggen op school en ik wissel ze dan om het les uur of in de pauze.
ik loop toch altijd langs me kluisje… dus er zit toch nooit veel in me tas.

o.t ik vind dus wel dat je gewoon een prada tas of whatever mee naar school kan nemen :slightly_smiling_face:

bij mij op school lopen wel meerdere meisjes met zulke tassen
en iedereen vind het leuk… dus het ligt denk ook aan op wat voor je school je zit… :slightly_smiling_face:

als het tot 60/ 70 is waarom niet. sorry hoor voor mijn vorige reactie dan.
ik zou het wel kopen als je leuk vindt.

koop een invito of een converse of whatever. doe niet hebberig.

Ik vind ook dat je redelijk hebberig bent!
School is en blijft school hé!
Dus doe gewoon een normale rugzak van Eastpak fzo!
tenzij je natuurlijk wil opvallen en int middelpunt staan xD
En wees blij datj broer je iets wil geven