tassenprobleempje !

Zoals jullie allemaal weten begint school voor velen weer bijna, net als voor mij, maar aangezien ik met een probleempje zit, zou ik graag jullie hulp willen.
Ik heb 2 jaar terug een eastpack schoudertas gekregen, zwart met gekleurde letters en tekens, heel leuk, maar echt niet vaak meegenomen naar school…
nu ben ik vandaag jarig en mag ik een tas voor school of whatever uitzoeken van mn broer, maar ik zat dus te denken aan een Miu Miu of prada tas… voor school, maar aangezien ik bang ben dat ie stuk gaat twijfel ik, vorig jaar had ik een juicycouture tas mee… maar door die tas vergat ik vaak ‘express’ een paar boeken, en aangezien ik blijf zitten dit jaar kan ik dat echt niet maken…
sorry voor dit lange verhaaltje, maar ik zou graag adviesjes willen

xxx

Dan neem je toch een goedkopere grote tas?
Ik snap het probleem niet helemaal.

Neem gewoon een goedkopere tas en dan spaar je zelf voor een miu miu of prada.

haha jouw broer zou je een prada tas geven?
neem gewoon een fatsoenlijke schooltas, of spaar zelf voor een
onmogelijk dure tas.
maar een echte leren merktas zou het gewicht van boeken makkelijk
aan moeten kunnen hoor, dat lijkt me het probleem niet.

je broer wilt je een tas geven en dan vraag je een miu miu of prada? Beetje hebberig…

een miu miu of prada tas naar school? dacht t niet. koop gewoon een fatsoenlijke tas van h&m of zara, doe je best wel lang mee en ze zijn ook wel goedkoop. btw, tis idd best wel hebberig dat je meteen zo’n dure tas vraagt…

1. Ik denk dat je daar pas enorm raar mee aangekeken wordt, een beetje opschepperig
  2. Hoe dom kun je zijn dat je het hele jaar soms expres boeken vergeet vanwege je tas

Met Eastpak zit je sowieso goed! Heb in mijn 6-jarige middelbare school carrière nooit iemand met merktas van Prada ofzo gezien x)

ik denk dat je het best eastpack kan doen …
heb ik ook maar vind em niet geweldig. neem gewoon een grote stevige tas en ik zou hem zwart doen. invito… ?

Neem zo’n invito tas. Niet te duur, maar wel mooi en best stevig. =)

ik had volgensmij dezelfde eastpak als jij. ik nam hem niet mee omdat hij veeeel te groot was en omdat hij ook heel snel verveelde.
anders kan je ook voor een effen eastpak gaan?
ik zou zelf noooit zo’n dure tas durven vragen óf kopen en al helemaal niet voor school gebruiken. maar het is jouw keuze, dus.

Jaa, ik zou echt bang zijn dat hij gestolen zou worden tijdens gymles ofzo ö.
Op mijn school werden de tassen meestal in een hoekje gedumpt en vervolgens gingen ze de stad in (als ze geen kluisje hadden), dat zou ik zelf dan ook niet doen met zo’n dure tas!

ik zou idd ook gewoon een eastpack in 1 kleur, en als je dan een keer wat minder boeken mee moet nemen gewoon een tas van invito ofzo

1. Koop gewoon een effen Eastpack (rugtas).

volgens mij gaan 98% van meisjes naar school met een invioto ofzo wat NIET duurder is dan 40 euro. dat is niet eens goedkoop. arme en rijke meisjes. dus koop je ook zo een. of wel je gewoon effe zeggen kijk ik krijg een prade van mij broer.

Even voor de duidelijkheid, mn oom heeft een tassenzaak waar ze o.a. prada verkopen, en idd we krijgen ze goedkoper dus ik weet niet wat jullie allemaal lopen af te bekken, die tassen zijn 50/60 euro… pfff

neem een goedkope fijne tas voor school, en een dure voor de stad or something.

xoxo

Ja indd…