Tassen organizen

Ik weet dat er al een topic over is, maar dat is oud en daar reageert niemand meer op en ik wil wel eens nieuwe ideeën!
Ik heb allemaal tassen, maar geen ruimte om ze op te bergen. Ze liggen nu op een hoopje tussen een kledingkast en een muurtje. Ik heb ongeveer een halve meter ruimte voor mn tassen, weten jullie misschien iets om mijn tassen te organizen. Een speciale opbergbox of een mini kapstokje ofzo? Houd rekening met de weinige ruimte… In mijn kledingkast heb ik er ook geen plek meer voor want die zit al helemaal vol…
bedankt!:slight_smile:
p.s. ik vind het niet erg om er zelf wat aan te moeten doen, iets maken ofzo, het hoeft dus niet iets kant en klaars uit de winkel te zijn! (mag wel haha)

wat je zelf al zegt soort van kapstokjes maken of planken ophangen en ze daar opzetten.

Ik heb een rieten mand waar ik ze in stop.

Hahaha 3 dezelfde avatars ^

hoeveel tassen heb je dan? Want ik zag laatst bij de ikea heel erg schattige kapstokjes (een soort achterkant van een hondje en je hangt de tas dan op aan de staart) in verschillende kleurtjes! Ik wou zelf eerst ook al zoiets kopen maar ik heb zelf niet zoveel tassen.

Ik zal het niet aan je muur ophangen dan krijg je een rommelige kamer van, heb je geen plek onder je bed? In zo een bak

Bedankt voor de ideeen! Ik heb niet meeega veel tassen (6 ofzo) maar wel echt leren tassen enzo, niet een klein stoffen handtasje bijvoorbeeld. Onder mijn bed staat het helaas al helemaal vol, maar op de site van ikea zal ik wel even kijken! Bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb 4 grote laden onder mijn (140x200 cm) bed, waar ik al mijn tassen, schoenen en verfspullen in opruim. (:

Ik doe nagels in men muur en dan gang ik ze gewoon daar op :slightly_smiling_face:

die had ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

bedankt voor de ideeën en het meedenken! Ik ga vandaag even bij een meubelzaak kijken denk ik!