Tasje mee naar feest?

He meiden,

Als ik naar een feest ga, bestaat mijn outfit vrijwel altijd uit een spijkerbroek en een topje, zodat ik mijn telefoon met idkaart en geld in m’n ene zak kan stoppen, en m’n sleutels in mijn andere broekzak.
Nou wil ik wel eens iets anders aan, bijvoorbeeld een shortje of een jurkje, etc. Maar, dan heb ik dus geen broekzakken.
Ik kan dan natuurlijk een clutch of een kleine schoudertas meenemen, maar dit lijkt me ook wel weer irritant, omdat je er de hele tijd op moet letten, en het hangt zo over je heen of je moet het vasthouden.
Hoe doen jullie dit? Ondervinden jullie veel hinder van een tasje als je even lekker wil dansen?
Ik ben niet zo’n fan van dingen in m’n bh of schoenen stoppen haha.

Shortje met zakken? :sunglasses:

Haha ja dat zou kunnen! Maar bijvoorbeeld deze http://www.hm.com/nl/product/52469?article=52469-A
heeft best open zakken, en dat vind ik dan ook weer niet helemaal veilig.
(van deze weet ik het toevallig omdat ik 'm heb, maar gewoon in het algemeen merk ik het wel vaker)

Ik heb altijd een tasje mee. Ik wissel meestal tussen een klein schoudertasje of een clutch die ik eventueel ook als schoudertasje kan gebruiken. Vind het niet persé storend, je went eraan en ik vind het zelf de fijnste manier om alles bij de hand te hebben.

Meestal geef ik m’n spullen aan m’n vriend, maar als ik zonder hem op pad ga dan neem ik een klein tasje mee. Vind ik op zich nog niet eens zo heel erg storend.

Ik vind een tasje heel irritant, vooral als je lekker wilt dansen enzo. Tevens ben ik altijd bang dat er spullen worden uitgehaald als ik even niet kijk. Ik doe het dan vaak zo: mijn pinpas en andere dingetjes, gaan gewoon in de zakken van jongens vrienden haha! Ideaal.

Gewoon een tasje meenemen. Ik vind het best irritant om anderen op te zadelen met mijn zooi(of als anderen mij opzadelen met hun zooi)

Ik neem meestal best veel mee (make-up, lippenbalsem, zakdoekjes, spiegeltje, mobiel, geld, sleutels) dus dan vind ik een broekzak sowieso niet chill (veel van m’n broeken hebben ook geen grote zakken) en in je bh doen heb ik al helemaal nooit begrepen hahah. In broekzak doe ik alleen bij concerten of feestjes waar ik echt losss ga.

Ik droeg eerst altijd een schoudertasje, maar ik krijg daar zere schouders van en het staat ook niet echt mooi als zo’n bandje over je t-shirt loopt ofzo vind ik. Laatste tijd gebruik ik daarom eigenlijk altijd een clutch, met touwtje om mijn pols (kan ik hem ook niet kwijtraken). Vind het juist wel fijn iets in mijn handen te hebben!

Ik hou niet van tasjes, geef altijd alles aan mn vriend :’)

een vriendin van mij is altijd de sjaak haha
die heeft altijd een tasje mee dus doen een andere vriendin en ik altijd onze zooi daar in :stuck_out_tongue: heb zelf een enorme hekel aan tasjes mee met uitgaan & festivals enz

Ik neem altijd een tasje mee, merk niet eens dat ik m om heb

Ik geef altijd alles aan mijn vriend/de persoon met zakken of tas.