Tas!

heey dames,

Ik wil een nieuwe schooltas, ik weet het er zijn al duizende, miljoenen topics over dit onderwerp. Ik heb al in een heleboel topics gekeken, maar geen leuke, betaalbare gevonden. Vandaar een nieuwe topic. Ik wil dus een nieuwe schooltas, ik heb nu zo’n rugzak. Maar ik wil geen rugzak meer. Weten jullie misschien nog leuke tassen die je ook online kunt kopen en die aan deze voorwaarden voldoen:

• Betaalbaar (tussen 30-40)
  • Stevig!
    -Hij moet ook een lange hengsel hebben en een korte
    -Hij moet niet te groot zijn: precies goed voor mijn boeken

Heel erg bedankt alvast!

xxx

Je wilt waarschijnlijk dus zn h&m/invito tas nou ik zal je zeggen voor 30-40 euro zal je geen stevige tas vinden om zware boeken in te tillen daar zijn die rugzakken toch echt het beste voor. Voor dagen dat je minder boeken hebt kan je bij invito wel leuke tassen vinden rond jou budget.

Een Quick tas ( Ja Quick of Quixx xD ik weet he tniet meer precies ) die zijn 60 en die zijn echt zooooo mooi :grinning:

oke, dankjewel!

dankjewel, ik ga gelijk ff kijken op internet!:stuck_out_tongue:

Quick & die zijn inderdaad erg moooi.

Converse Bowlingtas,

heb ik ook,
passen veel boeken in, en in hééél stevig, en nog mooi ook, en 2 hengseld ^.^

Is al een topic over.
Mensen maken topics aan en aan, terwijl er zo’n topic al bestaat :confused:

dankje, ik vind hem opzich wel leuk, alleen een beetje te groot.

Als je mijn beginpost even helemaal leest, weet je waarom ik nog een topic heb aangemaakt.

upiee voor mijn zelf!:stuck_out_tongue:

euhm, nouja ik koop meestal mn tassen bij miss selfridge als ik in engeland ben (http://www.missselfridge…eId=12554&catalogId=20555) die tassen zijn best stevig enz. ik weet niet of er op internet ook leuke staan.
en euhm, ja ik heb ook een invito tas, die dingen gaan toch redelijk lang mee hoor.

welke invito tas heb je?

http://i41.tinypic.com/2dbs4l1.jpg

ik heb m al sinds september, en toen had nog niemand m ( nu iedereen… )
er zat een lang hengsel aan, dat is kapot gegaan. verder ben ik er wel tevreden mee:) ik heb tussendoor wel nog andere tassen gebruikt.

owww diee is mooii man, is die er nog bij de invito?

Ik heb die ook, dat is echt een aanrader. Alleen jammer dat bijna iedereen die al heeft.

Ik heb 'm drie maanden nu en hij is echt ontzettend versleten. Ik ga er gewoon normaal mee om… En hij was 55 euro.

oke dankjulliewel allemaal, zijn er nog meer mensen?

Invito!

uppiee…