Tas?

Hallo allemaal!

Ik ga dit jaar naar de eerste (brugpieper ja, haha), maar ik maak me een beetje zorgen over de tas. Gewoon een eastpack of een stevige schouder/handtas? Een vriendin van me zegt namelijk dat eastpack echt not done is. Ik ben bang als ik dan toch een eastpack neem, ik dan na een paar maanden weer een andere wil, maar dan mag in natuurlijk geen nieuwe.

Een “gewone” rugzak van eastpack kan echt altijd hoor! Ik zelf had niet zoveel met rugzakken en had een stevige schoudertas, niet altijd even handig want je tas wordt heel zwaar haha :stuck_out_tongue: Gewoon kijken wat jij het handigst vindt, als ie maar stevig is.

Een stevige tas is inderdaad heel belangrijk!
En er is niks mis met Eastpack, hoewel andere merken wel meer steun geven.

Er bestaan ook stevige rugzakken die meteen een vak hebben voor een laptop, dat is ook handig voor als je eventueel een laptop mee naar school wilt/moet nemen.
Kijk anders eens hier: http://www.bagageonline.nl/

Ik gebruik zelf zo’n cowboy bag, omdat ze stevig zijn en daardoor lang mooi blijven. Tassen van Pip en O’lilly en ook Converse gingen bij mij erg snel kapot…

Ik begon met een eenkleurige eastpack blauw en daarna een zwarte en in de 4e kocht ik een dakine en dat ging prima :slightly_smiling_face:

Ik vind zelf een rugzak niet zo leuk en daarom heb ik altijd een cowboysbag gehad. Past ook best veel in.

ik vind een cowboysbag wel leuk, maar krijg je dan niet érg veel gewicht op je arm? Ohja, en ik moet een notebook meenemen naar school, dus daar moet de tas ook een beetje handig voor zijn

ik zou voor een rugtas gaan. ik nam steeds een handtas of schoudertas mee, maar een rugtas is toch fijner. ook nu ik studeer zoek ik weer een rugtas, haha.

ik zou dan een neutrale kleur nemen, als je bang bent dat je het zat raakt

deze is leuk

http://www.duifhuizen.nl/eastpak-rugzak-out-of-office-14inch-ito-aqua-k767-92i
leuke kleur

Eastpack kan altijd! :wink: Bij mij op het hbo worden ze ook nog steeds gebruikt.

Ik raad je aan voor de dagen dat je veel boeken nodig hebt een Eastpack of andere stevige rugzak te gebruiken.
Voor dagen waarbij je weinig boeken nodig hebt kan je bijv. een schoudertas, handtas of minder stevige rugzak gebruiken.

cowboybag is geweldig alleen niet zo handig als je een laptop of zo iets moet meenemen omdat er niet een apart vak in zit of extra bescherming er voor hebt

Ik heb zelf een redelijk grote laptop, 15,6 inch, en die past er zelfs makkelijk en dat vind ik ook niet te zwaar. Maar als je ook nog een hele berg boeken mee moet, dan denk ik dat het inderdaad wel zwaar kan worden.

Een herschel heeft een apart notebookzakje

Waarom eigenlijk een eastpack? Je hebt ook andere (stevige!) rugzakken, hoor. Ik heb zelf ook eentje van een ander merk. Die heeft ook handigere vakken. Maar een handtas of schoudertas vind ik eerder not done. Ontzettend oncomfortabel, Als je een zware tas hebt, wil je toch geen loodzware tas aan je schouder hangen?

Ik heb nooit een rugzak gehad., Wel een schoudertas in de eerste maar dat vond ik echt niet fijn ! Ik kreeg echt last van m’n schouder.
Ik zelf vind een handtas die je ook om een schouder kunt dragen het fijnst.

Ik moet nu ook altijd met een laptop naar school. En heb nu een lederen tas waar ook een laptop vakje zit. In een handtas vorm, maar zit ook een schouderhuls bij.

heb je een kluisje? Want zolang je een kluisje hebt hoeft je tas echt niet zo zwaar te worden hoor.
Ik begon in de eerste ook met zo’n grote eastpack wat ik echt verschrikkelijk lelijk vond maar iedereen zei dat ik een grote tas nodig had. Ik heb nu al jaren een kleine handtas en dat is helemaal prima (zolang je dus wel een kluis hebt)

Ja, ik krijg en kluisje.

Je loopt echt niet voor gek met een eastpak hoor ! Al moet je niet zo’n hele grote nemen, dan heb je kans dat het wel gebeurt. Een middelmatige/kleine valt helemaal niet op en hebben er veel en tis groot zat. Het is prima kwaliteit en je doet er jaren mee.

Ook veel mensen hebben inderdaad een cowback of iets, en het is niet perse dat ze te klein zijn, maar die zijn vaak wel van hele slechte kwaliteit en die moeten dan ook weer om de twee maanden een nieuwe kopen. En het lijkt me ook ontzettend zwaar eigenlijk als je het de hele tijd aan je arm moet dragen.
Al ziet dat er natuurlijk wel ietsje leuker uit!

waarom zou een eastpack not done zijn :’)
ik vind een cowboysbag het fijnst tho

Ik draag al mijn hele middelbare school een eastpak - op mijn brugklas na, toen ik nog een Kipling had, maar hey toen droegen meerdere mensen nog een Kipling dus :stuck_out_tongue: - en met mij genoeg anderen, dus dat een eastpak ‘not done’ zou zijn klopt echt niet.
Ik heb ook een schoudertasperiode gehad, maar daar ben ik snel weer vanaf gestapt want dat is echt kut voor je schouders. Een rugzak is daarom heel prettig vind ik, zeker omdat je dan niet 3x per dag naar je kluisje hoeft.

Ik zou alleen oppassen voor gekke printjes en weet ik wat, omdat je die al snel beu kunt zijn.

Ik heb al 4 jaar lang alleen converse schoudertassen. Past genoeg in en zit ook comfortabel. :slightly_smiling_face: