Tas voor MBO

Hey, hey!

Na de zomer start ik met een MBO opleiding Juridisch, en nu ben ik voor een nieuwe tas aan 't kijken.
In eerste instantie wilde ik een Burkeley kopen, maar voor alleen een laptop en wat eten erin te stoppen vind ik een Burkeley een beetje prijzig.

Hoe groot is jullie tas en wat kunnen jullie aanraden?

Ik heb gewoon zo’n handtas van de H&M, daar gaat m’n MacBook van 13 inch prima in. Ook heb ik zo’n Michael Kors tas (wel een neppe, vind zo’n echte ook zwaar te duur haha) deze is wat kleiner maar past er ook prima in.

Heb je een sleeve voor over je laptop? Of past het dan niet meer?

Ja, ik heb een sleeve over m’n laptop, ook nog een best dikke (van Caselogic) en dan past het nog steeds :slightly_smiling_face:

Ik zou inderdaad voor een hand/schoudertas gaan. Ikzelf doe ook de opleiding juridisch maar wij hoeven geen laptop mee en ik vind dat een hand/schoudertas stabieler is en dus veiliger voor je laptop. Verder kun je voor een Burkely misschien beter op marktplaats kijken? Daar heb je snel één die zo goed als nieuw is voor de helft van de prijs.
Voorbeeld:
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/tassen-damestassen/m1177909308-burkely-tas-groot.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=11

Hopelijk vind je een goede tas, en alvast succes met je opleiding!

Ik heb gewoon nog mijn eastpak (zo’n padded packer) van de middelbare! Mijn laptop (15,6 inch vgm) past hier gewoon in!
Anders kun je als je graag een schouder- of handtas wilt, bij de H&M oid kijken?