He meiden,
Ik heb even een vraagje. Ik heb een nep leren tas van de Primark (die de zara ook in het zwart verkocht) maar eigenlijk vind ik hem nu al niet meer mooi qua kleur. Hij is licht beige achtig.
Zou ik deze zwart kunnen verven? Met zwarte leerspray voor schoenen? Of verf? Of?
Hee, als je tas van stof is, kun je volgens mij gewoon met zwarte textielverf gaan schilderen.
Maar als je houdt van creativiteit zou het ook leuk zijn om gewoon allemaal leuke dingetjes er op te schilderen/tekenen! Bijvoorbeeld soort Doodle-Art, als je dat kent
x
Ik weet het niet met 100% zeker te zeggen, maar ik denk dat het erg lelijk wordt. Of het het niet eens wilt pakken. Voor textiel verf kan je het beste natuurlijke stoffen pakken. Linnen, katoen, wol, viscose weet ik zo niet zeker. Maar in ieder geval natuurlijk, dan pakt het het mooiste uit.
Polyester kan je verven, maar das echt een experimentje met hoe dat uit gaat pakken. Het kan namelijk ook zo zijn dat niet alles gepakt wordt. Denk hierbij aan acryl, of polyester stoffen.
Proberen kan natuurlijk altijd. Ik persoonlijk denk dat je dan het beste nog leerspray kan pakken. Denk zelf dat textielverf niet wilt hechten. Misschien staat er wat over op internet of op de verpakking.
Succes.
Hmm op internet kon ik het niet vinden, vandaar dat ik het hier ook even vraag. Ik twijfel echt enorm want als het mislukt ben ik mn tas ook kwijt zegmaar. Zal straks even op de achterkant van de leerspray kijken!
Anna, doodles zijn inderdaad wel leuk alleen ik ben meer van de rustige/neutrale spullen.
Haha, okee, maar dan zal ik ook inderdaad met leerspray proberen! ^^ x