Tas in tas!

Jullie zagen vast allemaal het artikel op de voorpagina; ‘de tas van…’ en jullie zagen daar dat Pascalle zo’n handige BiB (Bag in Bag) of ‘tas in tas’ heeft. Nu denk ik dat velen onder ons dit heel interessant vinden. Dus ik vroeg me af, wie heeft er ook eentje en waar hebben jullie hem gehaald?

gooooooglee?

Dat kon ik zelf ook wel verzinnen :stuck_out_tongue: Maar ik vraag me af waar meiden van girlscene hun tasje vandaan hebben.

Oeh goed idee voor een topic. Ben namelijk zelf op zoek!
Op internet vind je alleen maar vrij dure en ik wil m eigenlijk gewoon uit n winkel zodat ik m in t echt kan zien…
Dus ben benieuwd of iemand die al is tegengekomen!

je kan zoiets toch eigelijk heel makkelijk zelf maken ofniet…?

bij de kruidvat kan je ze kopen :slightly_smiling_face:

ofja daar heeft mijn mama er eentje gehaalt

Ik heb er net zelf eentje besteld bij TasjeinTas.nl. Hier zijn ze niet zo duur, mijne was ¤ 21. Ik hoop dat alles goed gaat bij het leveren, ik woon nl in België :slightly_smiling_face:

NU in de reclame bij de Trekpleister.

Op ebay kun je ook goedkope vinden. Bij de kruidvat en trekpleister heb ik ze gezien. Misschien heeft de action het ook, anders moeten ze dat even inkopen haha.

heeft iemand ervaring?

Haha mijn moeder heeft zo’n ding(gekregen van het kledingmerk expresso), maar voor haar is het nou niet echt de oplossing.
Heeft ze een bag in bag, kan ze nog niks vinden want ja heb je het nou in je bag in bag gestopt of toch gewoon los in je tas?
Nou ik zou zo’n ding niet hoeven hebben, mijn tas wordt toch wel een zootje wat ik ook probeer :wink:

Nuja als je hem niet gebruikt is hij geen oplossing nee :’) Geef alles gewoon een vaste plaats en hou dit zo, daar dient het nu eenmaal voor

Dat meen je niet! Ik wil er ook een, en ik was vanmiddag bij de Trekpleiser [ook bij het Kruidvat trouwens] en ik heb ze helemaal niet gezien. Fail.

Lijkt me echt onhandig zo’n ding.

^ leg uit

Miss niet in alle Trekpleisters verkrijgbaar? Wou het ook al zeggen namelijk :grinning:

Ik wil de mijne hebben! Heb hem maandag pas besteld maar kan nu al niet meer wachten :stuck_out_tongue:

Op de ene of andere manier vind ik het ook gewoon lelijk en suf. En ik heb bijna nooit een tas mee, dus heb 't ook niet echt ‘‘nodig’’ haha.

jaa die wil ik ook heel graag, maar wil er niet zo veel geld voor uitgeven, ghehe. Want heb ook nog sowieso een nieuwe tas nodig…