Tas hengsel van metalen Ketting

Hey Iedereen!
Ik ben thuis een tasje aan het maken, gebazeerd op een tas van Zara.
Aan de tas zit een hensel van een metalen ketting.
Dit komt de laatste tijd best vaak voor bij tassen, en daarom vond ik het ook zo vreemd dat ik nergens zo’n stuk ketting op de meter kon kopen.
Ik ben bij stoffenwinkels geweest en bij een Bouwmarkt.
weet iemand misschien waar deze kettingen te vinden zijn?
desnoods niet in zilver of goud, dan spuit ik ze wel.
Alvast bedankt!
xxxx.

In Utrecht op de oude gracht zit Beadies, die verkopen ook kettingen

mijn eerste ingeving zou toch zijn bouwmarkt of zowiets als Enorm (daar hebben ze dat volgens mij wel) www.enorm.nl of een onderdelenhuis o.i.d. anders zou ik het ook niet weten. misschien een fournituren winkel (Moet je die wel in de buurt hebben)

Aaah oke, woon in Noord-Brabant in de buurt van Oss, hoop het eigenlijk dichterbij te kunnen vinden, haha.
toch bedankt.

Wtf ik woon maar 5/10 minuten van de stad vandaan en heb nog nooit van de Beadies gehoord ;o Zit die in dat pand waar eerst build-a-bear was? Richting Hunkemöler of richting H&M?

dat heb je gewoon bij de praxis?

Ik zag vandaag zo een tasje bij de H&M, geweldige winkel!! maar hij zal niet duurder zijn dan een ketting uit zon speciale winkel :slightly_smiling_face: dus afknippen maar!!
succes :wink:

ik weet niet wat voor hengsel je wilt maar bij de praxis (moet je even vragen anders) moet je bij de metaal afdeling zijn. daar zitten kettingen op een rol en kan je hem naar eigen keuzen en lengte afknippen en mee nemen. meestal kost dat 2 euro permeter en zitten leuke tussen van fijn tot heel grof.

Dankje iedereen!
maar ik heb het al gevonden bij de kwast.
toevallig zit er een van de weinige hier in de buurt.

x