tas 15.6'' laptop

Heee allemaal,

ik zoek al best een tijdje een tas, maar kan geen leuke tas vinden waar mn 15.6’’ laptop in past, en dan nog wel wat ruimte over is.
Ik zoek geen rugtas, converse tas of iets dergelijks. Het liefst een tas die ik op mn schouder kan dragen, zoals een shopper. Niet een schoudertas waarbij je tas op je kont hangt namelijk, maar gewoon onder mijn arm.

edit; liever niet met druksluiting of open, maar met een rits.

Hopelijk heeft een van jullie een suggestie

alvast bedankt x

ik heb vroeger ook 'n laptop van 15.6" gehad en ik vond ook nooit een tas waar hij in paste. ik nam hem soms wel mee in een tas van zara, maar die paste maar heeel nipt dus er kwamen wel redelijk veel krassen op door de rits. en m’n lits was na een tijd wel afgebroken omdat hij te zwaar woog. denk dat je echt 'n gewone laptoptas zal moeten kopen

Ik heb een sleeve om mn laptop zitten, dus daar zullen nooit krassen op komen door de rits

maar door de sleeve is hij nog groter eigenlijk dus denk niet echt dat je echt een handtas gaat vinden voor je laptop

Ik zoek geen handtas, maar meer een shopper. Handtassen zijn sowieso te klein voor een 15.6’’ laptop

-

Ik heb er een van de bershka. Je kunt het hengsel korter maken. :slightly_smiling_face:

Toevallig ben ik ook op zoek naar een nieuwe tas voor m’n 15.6 inch laptop.
Momenteel gebruik ik deze tas/sleeve met handvat (voor school).
Op zich is deze tas prima, maar soms vind ik 't wel erg irritant om naast deze tas, nog een andere tas bij te hebben. Ik ben 'm daardoor zelfs eens vergeten.
Ik zoek dus eigenlijk ook nog een tas waar m’n laptop (incl. sleeve) in past.

http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/00000231878142/T/340x340/C/FFFFFF/url/targus-laptop-skin-met.jpg

Zijn wel prijzig, maar o zo fijn.
De kwaliteit is geweldig, je hebt veel ruimte en volgens mij ook nog een paar jaar garantie.

Voor de duidelijkheid: ik zoek geen laptoptas, maar een tas waar mn laptop in kan.
Ik wil op school niet met twee tassen rond lopen, want ik ben zo’n iemand die snel iets vergeet. Ook is het verschrikkelijk onhandig met dragen.
Dus ik zoek gewoon één tas waar mn laptop in past, en nog wat ruimte over is voor een collegeblok, etui, lunch enzo.

Hoop dat iemand me nog kan helpen.

@Nicholson
Dat zijn echt leuke tassen, maar wel een beetje prijzig. Ik ga er wel over denken, dankjee x

Ik ben ook opzoek naar precies hetzelfde haha, maar nog steeds niks gevonden jammer genoeg.

Dit zoek ik ook!

Edit: Dit zijn wel leuke tassen!
http://www.vd.nl/schoenen-en-accessoires/dames-tassen/shoppers?utm_content=Laptop-+&utm_medium=vergelijkers&utm_source=beslist

ik gebruik gewoon mn cowboy bag, zal geen alternatief weten…

primark, invito. Ik heb 2 tassen waar m’n 15.6inch laptop makkelijk in past

@Foefje

Wauw die van de Bershka is super leuk!