tapestry (wandkleed) probleem..

Hai :3,

Ik had een paar weken geleden een tapestry (wandkleed) bestelt op Ebay. Ik heb het 4 dagen geleden gekregen en hij ziet er precies hetzelfde uit behalve de kleuren… Op de foto ziet het er meer houtachtig licht bruin uit maar in het echt is het letterlijk knal geel :frowning_face: Ik weet nu niet echt wat ik eraan moet doen want ik vind het zo helemaal niet mooi. Moet ik het verven? Hebben jullie misschien ideeën? Ik heb de tapestry even op mn kast gehangen want dat is wat makkelijker en kan je er een goed overzicht van hebben. Alvast bedankt!

Mijn tapestry :

Ebay:

http://www.ebay.com/itm/Handicrunch-Black-Zodiac-Horoscope-Tapestry-Indian-Astrology-Hippie-Wall-New-/331578273600?hash=item4d339aef40:g:O-wAAOSwT5tWPbbM

Heb je al met de verkoper gepraat?

Nee en ik ben dat ook niet van plan. Ik heb gekeken of ik het kan retouren en het kan wel maar verzendkosten krijg ik niet terug en dat was best duur dus ik hou het toch liever. Ik wil er graag zelf iets aan doen maar ik weet nog niet wat, ik heb wel creatieve vrienden dus ik ga het hun ook even vragen hahah.

Ik heb geen idee wat je eraan kan doen dus dan zou ik het lekker aan die vrienden vragen. Dacht zelf dat je hem kon mailen met je foto en misschien overeenkomen dat je een deel van het geld terug krijgt.

Ja bedankt, goed idee! Ik ga het even proberen.

Dubbel topic, slotje.