tapestry (wandkleed) probleem..

Hai :3,

Ik had een paar weken geleden een tapestry (wandkleed) bestelt op Ebay. Ik heb het 4 dagen geleden gekregen en hij ziet er precies hetzelfde uit behalve de kleuren… Op de foto ziet het er meer houtachtig licht bruin uit maar in het echt is het letterlijk knal geel :frowning_face: Ik weet nu niet echt wat ik eraan moet doen want ik vind het zo helemaal niet mooi. Moet ik het verven? Hebben jullie misschien ideeën? Ik heb de tapestry even op mn kast gehangen want dat is wat makkelijker en kan je er een goed overzicht van hebben. Alvast bedankt!

Mijn tapestry :

Ebay:

http://www.ebay.com/itm/Handicrunch-Black-Zodiac-Horoscope-Tapestry-Indian-Astrology-Hippie-Wall-New-/331578273600?hash=item4d339aef40:g:O-wAAOSwT5tWPbbM

Wat beertje zegt. Mail ze, dan komt het wel in orde denk ik!
Op hun ebay staat ook dat je contact met ze op moet nemen voor je feedback voor ze achterlaat en dat ze het zo samen met je op willen lossen. Betekent meestal dat ze het gewoon voor je fixen want ze willen echt niet dat jij negatieve feedback achter laat.

Verder denk ik dat je er weinig aan kan doen, verven lijkt het me nie tmooier maken omdat het zoveel details bevat. Misschien een keer in de was gooien, dat het er wat kleur uit haalt?

Ik heb het al in de was gedaan hahah maar ik doe het wel nog een keer. Ik heb ook gekeken of ik het kan retouren en het kan wel maar verzendkosten krijg ik niet terug en dat was best duur dus ik hou het toch liever. Ik wil er graag zelf iets aan doen maar ik weet nog niet wat, ik heb wel creatieve vrienden dus ik ga het hun ook even vragen hahah. Maar ik ga proberen om misschien een beetje geld terug te krijgen zonder dat ik het terug moet sturen want het lijkt er niet op.

Voordat je iets dat zou ik wel echt eerst concact opzoeken met die verkoper, je weet maar nooit.

Anders kan je om de plekken lichter te krijgen met een doek bleek erop deppen en dat weer wassen naar een tijdje, dan wordt het lichter en krijg je dat “vlekkerige” patroon, voor het oranje kan je dan hetzelfde doen maar dan met een textielverf.

Heeel erg bedankt! Ik ga het proberen!