Tanzania

Hoi! Ik ben Janneke, en ik ben 14 jaar.
Ik ga in 2014 naar Tanzania met de organisatie ‘Global exploration’. Mij is gevraagd 1800,- euro aan sponsorgeld in te zamelen. Hierbij hem ik hulp nodig! Ik ga kinderen helpen een betere studie te geven. Help mij hierbij door een beetje te doneren. Op de bankrekeningnummer [weg] dien je te vermelden: ‘Tanzania, [weg].’ Als je dit wilt doen ben ik je echt heel dankbaar! Ik wil dit, en ik ga dit doen.
Dankjewel.
Janneke. x

[i]edit mod: rekeningnummer + naam weggehaald

nee

volgens mij ga je daar gewoon mee op vakantie :’)

Oh en het is niet dat ik het niet wil, maar dit valt onder reclame, en ik vertrouw het niet helemaal sorry en stiekem is het je eigen bankrekening, en het is wel echt dom als het zo is, want anders staat je bankrekening gewoon op het internet. :")

Ik vind dit super super tof en ik vind het echt geweldig dat je dit gaat doen, maar helaas is het vragen voor donaties/stemmen/what-have-you verboden op Girlscene, dus kan ik ook hiervoor geen uitzondering maken.

Wat je wél kan doen, is Danique(@girlscene.nl - de hoofdredactrice van Girlscene en het forum) mailen. Maak er meer een persoonlijk verhaal van, voeg een bewijs toe van dat je mee gaat doen, misschien kan zij iets voor je betekenen, bijv. via de homepage. Dan zou je misschien ook op de homepage je avonturen in Tanzania kunnen delen.

Ja, 't is maar een idee en ik kan natuurlijk niks garanderen, maar je kunt haar allicht benaderen hiervoor, want ik denk dat ze er best wel voor open zou staan je een beetje te helpen (: heel veel succes nog met de sponsorwerving!