Tangle Teezer

Hee.
Ik had op internet een borstel gevonden, die klitten uit je haar haalt zonder dat het pijn doet. Dat lijkt me heel fijn, en heb op google al het een en ander opgezocht. En ik heb veel positieve reacties gezien. Ik was benieuwd of julie ook ervaring hebben met de tangle teezer?
De borstel kost trouwens rond de 12 euro, en is dit het geld waard?

nja je kan het proberen. 12euro is niet zo heel veel geld. Heb zelf geen ervaring.

Ik vind 12 euro voor een borstel poep veel geld! En nou moet ik eerlijk zeggen, zoveel problemen heb ik er nou ook niet mee… (ik bedoel met klitten uit m’n haar halen en dat het zeer doet ofzo)

hmm interresant…
wil nou ook wel wat weten x)

De borstel beschadigt trouwens het haar helemaal niet, en de schubben worden ook niet beschadigt ofzo, Dus dat lijkt me wel goed… maar zou fijn zijn als iemand er ervaring mee had.

Volgens mij had Mascha van Beautygloss het er eens over!

Ehm…Een Tangle Teezer is toch om je normale haarborstel schoon te maken van haren?

Nee xd.
Het is een borstel waarmee je klitten uit je haar kunt halen, en dat doet dan helemaal geen pijn en beschadigt je haar en je haarschubben niet ofzo.

Maar ik zag net nog wel een artikel erover op beautygloss en ik denk dat ik hem wel ga kopen.

http://www.beautygloss.nl/2010/03/08/tangle-teezer/#comments

http://www.beautylab.nl/2…for-marketing-tricks.html

Lees deze eens :stuck_out_tongue:

Die wou ik ook posten (:

ik denk dat het wel een goed ding is, want heel veel mensen zijn er mee tevreden. Het is gewoon belachelijk veel geld voor een stukje kunststof.

Ik heb er eentje besteld! Hij ligt NU op het postkantoor (gisteren sliep ik nog toen ie kwam, ghehe…) dus ik ga 'm zo ophalen! ^^

Ik zal zo ff posten wat ik vind :grinning:

Ik heb er zelf één, heb hem weinig gebruikt want ik voel niet zoveel verschil x) ik hou gewoon mijn haar vast en dan kam ik het, zodat ik er niets van voel zegmaar doordat het haar niet aan mijn hoofdhuid trekt. Of het je haar niet beschadigd weet ik niet…
Wat ik wel echt een minpunt vind is dat 'ie totaal niet lekker in de hand ligt. Het ontwerp is veels te groot voor mijn hand.

Ja daar ben ik ook bang voor, dat ik 'm niet goed kan vasthouden… :confused:

Maar ik hoop wel dattie doet als beloofd, beter ontwarren! :astonished: Want op de haarfora zijn ze er allemaal heel lovend over!

Ik heb er een, heb hem nu meer dan een jaar en heb zelfs een 2e besteld. Vind ze echt heel fijn en ik merk zeker wel verschil! het geld is het zeker waard, ik heb er nooit spijt van gehad… En je hoeft niet bang te zijn over dat vasthouden want hij ligt echt precies goed in je hand(bij mij dan);p

Mij lijkt het onmogelijk maar goed.
12 euro is geen geld als het geen pijn meer doet, mijn borstel was iets van 75 euro? :astonished:

http://www.youtube.com/watch?v=7-O7GY_VNns

Dit is het filmpje wat mij overtuigd heeft! :stuck_out_tongue: Mijn haar is nou wel iets korter, maar toch ook best lang!

Ik heb er al lang een gekocht in de tussen tijd :stuck_out_tongue:

Zooo super oud topic :cold_sweat:
Is er nog iemand bekend met de TT? En er enthousiast over? Nadat mij een borstel met natuurlijke haren werd aangeraden i.c.m. de water only methode ben ik een beetje wantrouwig geworden; mijn haar zat vol gespleten puntjes, ook een paar dagen na een knipsessie! Ik zoek een andere veilige optie om goed voor mijn haar te zorgen :afro: