tangle teezer vol met water

mijn roze tangle teezer gebruikte ik altijd onder de douche :cold_sweat: nu zit hij ineens vol met water :hammer: ik heb op internet gelezen dat er een speciale tangle teezer gemaakt is voor onder de douche de splash ofzo heeft iemand er 1? werkt deze een beetje goed?

grtjes simone94

Tangle Teezer? Is dat om te scheren?

http://lmgtfy.com/?q=tangle+teezer

Lekker vriendelijk Simone. Ik had ook nog nooit van zo’n ding gehoord.

Sorry hoor. Het is JOUW topic, en dan kun jij ervoor kiezen om alles in de beginpost te zetten, of om het gewoon uit te leggen, zij was wss best bereid om je te helpen, dan hoef je niet zo bitcherig te reageren. Zoek het uit met je borstel joh.

EDIT: En wat een wonder dat je borstel nat wordt wanneer hem onder de douche houdt.

HA GAY

Okay.

Kut voor je.

wtf?

Maar okay, ik geef wel ff antwoord:
Volgens mij stond het zelfs op de verpakking. De ‘normale’ tangle teezer is indd niet voor onder de douche, dus niet heel erg slim. En ja, de aqua splash is bestemd tegen water. Ik heb hem zelf ook, hij is wel erg fijn.

Maar even serieus. Wat is nou het probleem? Als je hem toch onder de douche gebruik wat maakt het dan uit dat er water in zit?

Tip: gebruik je tangel triangel niet meer onder de douche

volgens mij is het zoiets dat het water echt ín de borstel zit, en ik heb gehoord dat dat kan gaan stinken(?)

Ze vraagt of iemand ervaring heeft met eentje die tegen water kan…

Maar als het water er in gekomen is, kan het er ook weer uit. Dus er komt telkens ander water in en het oude water gaat er ook weer uit, dan heeft het toch weinig tijd om te gaan stinken ofzo? Tenzij ze 1x per maand onder de douche gaat, maar ik neem aan dat dat niet zo is.

O bedankt voor het melden! Ik kan zelf nog niet zo goed lezen.

wat is er mis met jou? dim!

Had je ook wat aardiger kunnen brengen :") Jij gaat ervanuit dat iedereen dat kent.

Ik heb die voor onder de douche,
als je 'm googled, dan zie je waarschijnlijk zelf ook wel dattie ‘werkt’
hij is namelijk open, dus er kan geen water in blijven zitten