Tandenbleekset!!!

Heehee!

Een aantal weken geleden heb ik via groupon.nl een tandenbleekset gekocht. (gezien op girlscene) Toen ik echter een mailtje kreeg met de gebruikaanwijzing, kwam ik erachter dat ik het niet kon gebruiken, omdat ik een orthodontische behandeling heb gehad. Daarom wil ik het graag verkopen (:
De kosten zijn; 29 euro excl. verzendkosten (die komen er dus nog bij)

laat maar een berichtje achter als je interesse hebt! (:
upjes zijn natuurlijk ook welkom…

foto:

http://i56.tinypic.com/52jexi.jpg

hm, precies tzelfde als een andere verkoopster laatst hier :stuck_out_tongue:

ohh hahaha ja volgens mij zijn er wel meer mensen die dat niet hebben gezien :’).

Het is misschien ook wel handig om er eigen foto’s bij te zetten!
Dat is nl ook verplicht, anders loop je kans dat je topic wordt gesloten!
Upje en succes met je verkoop :four_leaf_clover:

Eigen foto’s idd :slight_smile:

hihi ok, ga ze nu maken… ze komen eraan!

foto staat erop! (:

het zat verder niet in een doos ofzo,
het zat in zo’n dikke enveloppe, met nog een enveloppe eromheen :stuck_out_tongue:

Waar is de gebruiksaanwijzing? En, hoe werkt het dan?

De gebruiksaanwijzing heb ik via de mail van my easy smile toegestuurd gekregen. Als je interesse hebt stuur ik 'm naar je door, dan kun je het lezen voordat je het eventueel koopt. Daar staat verder ook in hoe het werkt etc. (:

up up up

hoe bedoel je orthodontische behandeling?

ik weet het ook niet zeker, maar volgens mij bedoelen ze daarmee dat je ooit een beugel hebt gehad. Daarom durf ik het niet aan :stuck_out_tongue:

ow ;p dan durf ik het ook niet haha

Allemaal onzin dat van die orthodontische behandeling. Hoezo zou het gebit van iemand die vroeger een beugel heeft gehad anders zijn dan die van een persoon die nooit een beugel heeft gehad? Het enige verschil is dat spalkje achter je voortanden. Iets wat je hele leven blijft zitten en alle aanslag overleeft. Waarom zou die dit niet overleven?

Ja dat vroeg ik me ook af. Maarja voor de zekerheid haha je weet maar nooit wat er kan gebeuren

uuuupp

niemand? :stuck_out_tongue:

ik ben wel geinteresseerd en ik zou de mail met de gebruiksaanwijzing wel willen zien, stuur me maar een note :wink:

^^ Ik ook! Hihi

Ik heb jullie genote! (: