tanden

Hoii,
Ik heb een probleem;
Ik heb op mijn tanden een wit vlekje. Dit zit er omdat ik ook wel eens gevallen ben.
Maar nu is het zo dat mijn tanden heel geel lijken terwijl dat helemaal niet zo is !
Weet iemand hier iets tegen te doen want ik stoor me er behoorlijk aan !
Xxx

Ik heb ook altijd hele gele tanden ondanks dat ik elke dag poets.
De tandarts zegt dat ik daar nou eenmaal gewoon veel last van heb.

Heb dit al van kleins afaan

misschien kun je je tandarts vragen?

Ja, dat is dus het probleem…
Ik moet pas over een half jaar weer naar de tandarts en mn moeder wil er niet speciaal een afspraak voor maken…
Maar ik hoopte dat iemand hier ook zo’n wit vlekje (wat eigenlijk een blauwe plek voor tanden is ) heeft/had en dat diegene ook weet of het te behandelen is.
X

Ik heb dat ook, en heb er weleens over geïnformeerd bij de tandarts. Het is een litteken en blijft dus, je kunt het wel laten ‘witten’. Andere opties heb ik niet gehoord.
Ik probeer er maar gewoon mee te leven en als ik er ooit echt van af wil zal ik nog wel onderzoek doen.

Misschien is er een manier om het te laten kleuren. Als ik implantaten krijg in mijn bovenkaken, zijn die nog spierwit. Die kleuren ze dan bij zodat het dezelfde kleur is als al mijn andere tanden. Misschien kunnen ze dat vlekje ook wel bijverfen. Even bellen?

jaa ik heb dat ook op me ondertanden een wit vlekje maar ik weet ook niet wat het is :stuck_out_tongue:

dat heeft een vriendin van mij ook, omdat ze vroeger ooit is gevallen(bij de tandarts nota bene). maar ze laat er niks aan doen, want ze heeft er geen last van en stoort zich er niet aan. maar volgens mij is het wel te ‘verven’ zegmaar.