heee girls
ik wil wittere tanden want mijne zijn best geel. (nja niet echt supergeel maar niet wit zegmaar)
bleken is veelste duur dus hebben jullie tips?
ik poets gewoon 2/3x per dag mn tanden dus daar ligt het niet aan.
thanks
heee girls
ik wil wittere tanden want mijne zijn best geel. (nja niet echt supergeel maar niet wit zegmaar)
bleken is veelste duur dus hebben jullie tips?
ik poets gewoon 2/3x per dag mn tanden dus daar ligt het niet aan.
thanks
Misschien moet andere tandspasta gebruiken… ik had ooit gehoord dat je wittere tanden krijgt van een tandpansta weet alleen de naam niet meer volgens mij iets met party shine ofzo ik weet niet zeker
Maar je kunt ook ff googlen watvoor eten slecht voor je tanden zijn en welke goed succes
van thee en koffie krijg je toch juist gele tanden? of bedoel je dit ook?
Mensen hebben gewoon een bepaalde kleur tanden. De een wat witter, de andere wat geler. Zelf heb ik ook niet de witste tanden.
Wat je kan doen is ‘‘whitning’’ tandpasta gebruiken, daar worden je tanden duidelijk witter van, maar of het goed voor je tanden is weet ik niet.
Gebruik een whiting tandpasta! & geen koffie drinken
Als je goed poetst, flost en evetueel spoelt (flossen zorgt ook voor wittere tanden, beter mond-klimaat, beter tandvlees, wittere tanden), dan zijn je tanden op hun witst als dat ze van nature kunnen zijn. Maak je ze witter door andere dingen als bleken, dan ben je dus je tanden aan het beschadigen.
Wat je wel kan doen, is wel erg duur, zijn facings. Dat is gewoon een porseleinen hoesje dat over je tand heen gaat.
Tenzij je tanden echt zo geel zijn dat het lijkt alsof je stukjes citroen hebt in plaats van tanden, geen zorgen. Mijn tanden zijn ook niet perfect wit, het schijnt zelfs zo te zijn dat een beetje gelige tanden sterker zijn dan hele witte tanden.
Zolang je maar goed poetst en regelmatig naar de tandarts gaat voor controle is het allemaal goed.
Er is toch ook iets dat je met aardbeien kan doen ofzo? Of ging je glazuur daar kapot van??
Maar whiting tandpasta gebruiken en met een elektrische tandenborstel poetsen helpt ook.
Natuurlijk witte tanden zijn niet spierwit zoals je op tv ziet (die zijn wss kunstmatig wit gebleekt oid). Ik gebruik zelf twee verschillende tandpasta’s (wissel ze af), Oral B whitening 3D, die probeer ik sinds deze maand uit en ik merk wel een beetje verschil. En een andere tandpasta, maar die is meer voor gezond tandvlees.
Ik heb gehoord dat de crest white strips wel goed werken, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd.
Pinkyglitters - ik wel, en ze hebben gewerkt! We have a winnnner! mn tanden werden echt stralender. Ik vond de smaak alleen niet prettig. Heb hele gevoelige tanden en heb geen last gehad
Speciale tandpasta en minder thee koffie snoep suikers
Meiden ik heb een bon van vakantieveilingen voor tanden bleken. Het is bij Solaris in Kampen.
Dat is voor mij best wel ver dus ik wil hem graag verkopen. Heb heb zelf gekocht voor €45 dus zou hel graag verkopen voor €50. Hij is geldig tot en met juni! En de behandeling duurt een uur twv. €175 is ie.
Als iemand geïnteresseerd is kan je ook even een mailtje sturen naar me kellyjans@hotmail.com
Xx
Zovaak poetsen heeft geen zin.
Een goede tandenborstel en tandpasta kunnen een hoop voor je doen.
Weinig producten eten en drinken die verkleuring veroorzaken.
En drink door een rietje.
het schuurt zegmaar een laagje van je tanden af geloof ik. dus ja het word witter maar je moet het niet blijvend gaan gebruiken
Witte klei…
Pearl Jams!
Whitener die alle vlekken van cola, koffie,… doet verdwijnen.
Heel erg goedkoop in de action (:
en niet roken
Baking Soda werkt super.
Reinigt je tandvlees ook en werkt super tegen ontekingen
Ik doe het al jaren
Google witte tanden baking soda
White Now tandpasta is echt super goed! Het enige nadeel is dat het maar een tijdelijk effect is en het maar een dagje werkt en zoals Spookkatje zegt baking soda. Doe daar 2 theelepels van bij een theelepel water en mix het en poets daar je tanden dan ongeveer 3 minuutjes mee en spoel je mond na met water. Maar niet te vaak doen hoor want het is namelijk niet heel goed voor je tandjes.