Tanden witten :S

[b]Halloow :grinning: ,

Ik heb even een vraagje … Ik heb een vaste beugel en hele gele tanden :thinking: Ik erger me er rot aan ! Ik poets men tanden met whitner tandpasta en ik spoel men mond om met fluor, maar niks helpt. Laatst zag ik bij de kruitvat wat spul voor wittere tanden … (weet de naam niet meer :kissing: ) Maar ik tijfel want ik heb dus een beugel. Ik heb hem al 1.5 jaar dus kan ik mijn tanden wel witten ? En als mijn beugel er uit is (en ik heb mijn tanden wel gewit) kun je dat dan gewoon opnieuw doen ?

Sorry voor het lange verhaal

Xx:lips: Menke [/b]

Het lijkt me dat het deel van je tand onder een blokje dan niet wit wordt? Dan loop je met witte tanden + gele blokjes. :laughing:

aardappelzetmeel eropdoen! dat helpt :slightly_smiling_face: wel niet te vaak doen!

Ik heb ook al heel lang een vaste beugel maar ik hoorde van bijna iedereen die een beugel gehad heeft dat hun tanden daarna door hun orto of tandarts gewit worden .
Ik hoop het wel want ik heb het zelfde probleem

Dat wat onder je beugel zit blijft toch wit, als ze je beugel eruit halen polijsten ze sowiezo je tanden dus dan zijn ze ook al een stukje witter!

Ik zal zoiezo wachten totdat je beugel eruit gaat, want dat gaat denk ik niet helemaal goed :stuck_out_tongue:
En dan even googelen (of hier kijken) voor recenties?
IK heb ook best gele tanden en zit er ookal een tijdje over na te denken
( maar mijn beugel is er al uit :stuck_out_tongue:

Ja als je dat vraagt en nog heel wat poen erbij betaald!
Dat krijg je denk ik niet zomaar gratis :stuck_out_tongue:

Kan ik dan als mijn beugel er uit is gewoon nog een keer witten ? Dat de gele stukjes ook wit worden of worden mijn tanden een andere kleur wit ? :anguished:?

ik zou gewoon wachten tot je beugel eruit is, en het dan pas laten witten.
anders heb je straks ‘blokjes’.

Ze zeggen dat als je aardbei op je tanden smeert dat het ook
witter word :slightly_smiling_face:

Ik had ook een beugel.Ik dacht net hetzelfde als jij, dat het stukjes tanden onder je blokjes zit wit blijven en derest van de tand geel.

Mijn beugel is er nou uit en ik moet zeggen dat mijn tanden wit zijn en 1 kleur is.
Mijn tandarts heeft ze gepoleisd en gereinigd.[<Voor dit heb ik niet extra betaald.]
Als jé, je tanden extra wilt laten bleken dan kost het wel geld.[dat zou ik niet doen ndat heeft mijn tandarts mij aangeraden.]

ik zou wachten tot dat je beugel eruit is.

x

je tanden poetsen met bakmeel!
HEEEL vies maarhet werkt echt goed