Tanden slijpen

Heey allemaal
Ik moet 22 november mijn tanden slijpen van de tamdarts omdat ik geen snijtanden heb gaan ze mn hoektanden opvullen, en een kies omslijpen tot hoektand maar ik ben zo bang dat het zeer doet of voel je niks?

1. Het opvullen is toch alleen maar soort spul tussen de opening zodat het opvult
  2. Sslijpen doet dat zeer, moet je verdoving en??

heb ik van de week ook moeten laten doen, alleen zijn bij mij mn 2 onder hoektanden bol gemaakt.
(ipv het draadje een stukje hoger verplaatsen, t zit nu nog niet goed :cold_sweat:

opvullen doet ook geen pijn en slijpen voel je soms een klein beetje, maar zeer doet het niet. bij het opvullen heb ik geen verdoving of iets gehad omdat ik daar niet echt van hou.

^Hihi, dat heeft mijn vriend :3

Ik heb geen ervaring met jouw soort slijpen, maar ik had altijd van die ribbeltjes onder mijn tanden in plaats van gewoon een recht uiteinde, zeg maar. Die heeft de orthodontist toen recht geslepen, maar ik vond het geen fijn gevoel. Niet zozeer dat het veel pijn deed, maar het was een heel irritant, ongemakkelijk, niet fijn gevoel. Maar het resultaat mag er zijn :slightly_smiling_face:

Heb laatst een voortand bij laten slijpen, was ook bang dat ik iets zou voelen.
Voelt helemaal niks.

Ik heb hele slechte voortanden, en heb ze ook al meerdere keren bij moeten laten slijpen. Maar je voelt er inderdaad bijna niets van, in ieder geval geen pijn.

Ik moest ook een keer mijn ene voortand laten slijpen, het doet niet echt pijn ofzo maar het voelt niet echt lekker. Het trilt door in je kaak (nou ja zo voelt het). En dat opvullen voelt gewoon als een vulling, viel je niks van dus :wink:

Sorry maar dat vind ik echt lelijk, maar goed dit is mijn persoonlijke mening. :’)

Bedoel je trouwens zoiets? Vind het stiekem best wel ‘creepy’.

Oeps, sorry voor de grootte.

Ik heb voor een bepaalde tempel in Maleisië ooit mijn tanden moeten vijlen.