Tanden probleem

Ik kom net van de tandarts vandaan en heb mijn (te korte) twee voortanden laten opvullen.
Het resultaat is echt prachtig, alleen de kleur!? Het is veel te wit vergeleken met de rest van mijn gebit en het valt erg op.
De tandarts zei dat het een aantal weken zal duren voordat ze de juiste kleur zullen krijgen, alleen wil ik echt niet zo rond lopen.
Zijn er misschien (tijdelijke) tandblekers te koop bij drogisten/winkels waardoor het misschien minder zal opvallen?
Of misschien andere manieren/tips? Want het is eigenlijk best dringend :frowning_face:

ik zou er niks aan gaan veranderen. en er zeker geen chemische troep tegenaan gooien. als mensen er wat van zeggen kun je toch gewoon vertellen wat er aan de hand is?
het zal met de dag vervagen, dus komt vanzelf goed :slightly_smiling_face:

Als je tandarts zegt dat het inderdaad even kan duren, zal hij wel gelijk hebben. Het is vervelend, maar het moet even.

Een tandbleker heeft alleen effect op eigen tanden, dus doet niks voor alles wat nep is, zoals implantaten, plaatjes, en dat dus ook niet. (Dus maak je het alleen maar erger)

Hoe erg is het dan?

Ik zou er niet teveel mee rommelen, de tandarts zegt dat het vanzelf wel weer bij trekt dus het komt toch wel goed.

foto?

Het is mooi en recht maar tegelijkertijd schaam ik me er ook voor… Het ziet er zo nep uit ineens.
Ik zou het niet erg vinden om de rest tijdelijk te bleken.

Ben ik blind? want ik zie echt geen verschil.

Zijn het je voortanden, of die twee ernaast?

Ik zie helemaal niks hoor. Je hebt zelfs heel mooie tanden, zo!
Klinkt misschien heel stom als ik ga zeggen ‘vergeleken met mijne’, maar toch doe ik het xD Mijn snijtanden zijn compleet een andere kleur dan de rest van mijn gebit, het is gewoon bizar. En echt opvallend gewoon, niks werkt. En ja, bleken heb ik al wel geprobeerd! Bij jou valt het gigantisch mee.

Dat heb ik ook :’) Ze zijn echt veel geler en donkerder dan de tanden ernaast :’)

^ Ik vind het echt verschrikkelijk. En nu hebben ze ook de kleur laten bepalen op die donkere tanden ipv de lichte voor mijn implantaten. Heel lelijk. Ik kan wel even een foto zoeken ;s Dan zie je hoe erg. Geen idee hoe het bij jou is.

Geloof me, op de foto valt het echt minder op door de belichting, maar het ziet er echt verschrikkelijk uit en ben bang dat het lang zal duren :frowning_face:

mag ik vragen hoe duur het ongeveer was om te doen? ik wil dit ook graag, want mijn snijtanden zijn ook heel kort en puntig. en wordt het vergoed?

Dit vind ik toch een stukje erger dan jouwe xD Niet dat ik iets probeer te bewijzen, maar hopelijk voel jij je toch wat beter. Dit is een foto ook na het bleken, en mijn tanden zijn absoluut echt, dus ik weet niet hoe dit nou komt. klik
En als je tandarts ongelijk heeft, moet je regelen dat het kosteloos verbeterd wordt!

^ hoe komt dat dan?

Mijn oom is tandarts in het buitenland en ik had hem net even opgebeld en alles uitgelegd, hij zei dat het niet zal veranderen of het is wss van slechte kwaliteit :s
Ik kan wel zó janken hier! :frowning_face:

Geen idee, zo was het altijd al ;_; Echt heel flauw.

Oh wat stom! Ik zou teruggaan en regelen dat het opnieuw gedaan wordt! Betrek desnoods je oom erbij.

(En misschien weet hij een oplossing voor mij? Hahahahaha xD)

@Silverbleed, zit er geen ontsteking in ofzo? Mijn vader had ook zoiets met zijn voortanden al heel lang en toen heeft hij een wortelkanaalbehandeling gehad en toen was het minder. Ik weet echt niets van tanden dus als ik nu iets heel doms zeg, forgive me :'D

bij mij hebben ze ook echt drie keer de verkeerde kleur er aan geplakt. en ik snap hoe afschuwelijk het is. al valt het voor andere mensen minder op, jij ziet het wél en dat is kut. ik mocht wel geen cola of fanta of andere gelige of donkere drankjes drinken, want de eerste dag zou dat nepstukje nog kleur kunnen opnemen. of anders gewoon binnenkort teruggaan ja, voor een andere kleur.

^ Nee, ik ben dit jaar al 20x naar de tandarts, tandchirurg en ortho geweest ivm implantaten. Dan zouden ze het echt wel weten. En foto’s zijn gemaakt, 3x.
Donderdag ga ik weer.

Let’s drink aaaall the cola, fanta and the other gelige or donkere drankjes than :stuck_out_tongue:
Mijn ouders en zusje zagen het wel meteen, logisch ook want het is wel een grote verandering natuurlijk.

Ik ga er morgen direct heen. Tot dan wil ik bijna niemand face to face spreken…