tanden gebleekt

is ook de bedoeling, het resultaat kan je pas zien na een aantal dagen, dat is heel normaal , so don’t worry :wink:

Misschien een beetje een onbeschofte vraag, maar hoe duur is het eigenlijk om je tanden te laten bleken?

heel mooi gelukt :slightly_smiling_face:

Op de site van WIT kan je prijzen vinden, maar er zijn natuurlijk vele andere klinieken waar je het kan doen, of een bitje laten maken bij tandarts en dan gels bestellen.

Rond de 150,-

^ Oh, dat valt nog best mee. Ik dacht dat het een stuk duurder was!

ja je kan beter om geen kleurstoffen te eten ofzo, dan blijven ze witter, de maand na de bleking ofzo :blush:

dank jullie wel! ben er zelf ook heel blij mee :grinning:!

@ kuijpersz
het verschilt erg qua prijs,
ikzelf heb via www.groupon.nl een voucher gekocht en het kostte me maar 80 euro!
dus als je een keer je tanden wilt laten bleken zou ik zeker groupon in de gaten houden

Oke hartstikke bedankt, dat is inderdaad niet duur! En het resultaat is echt mooi. =)

Mooi resultaat!

Ik snap echt niet waarom meisjes met super mooie tanden ze nog gaan bleken, ik vond dat je tanden al heel mooi waren zonder bleek hoor! Maar alsnog, mooi resultaat :slightly_smiling_face:

@noattitude, ik vond zelf m’n tanden heel lelijk, dus als je dat zelf vind en je hebt de middelen om er wat aan te doen en je vind dit een goede manier, waarom niet? Ik ben nog steeds heel blij dat ik m’n tanden heb laten bleken. Maar mijn tanden waren dan ook echt geel. Zelfs m’n tandarts zei het.

Ik had het bij WIT gedaan, rond de 400 euro volgens mij en dat was met korting.

hahah yeah groupon! (ik werk er)

Ik snap het wel, vroeger droeg men vaak lippenstift en nu is de ‘nude’ kleur op je lippen helemaal in, waardoor je tanden geler lijken (of het meer opvalt).

Je kan t ook thuis doen! Stukken goedkoper. www.y-hairshop.nl