tanden gebleekt

ik heb gister mijn tanden laten bleken,
alles goed en wel maar ik werd net wakker en mijn tanden zijn niet meer egaal wit!
het ziet er nu heel lelijk uit :frowning_face:!

ik hoop dat iemand hier ook al eens ervaring mee heeft gehad…

ik heb trouwens ook net die kliniek gebeld maar zij zeggen dat het pas na een paar dagen egaal word, wat ik zelf heel raar zou vinden, maar ja.

Nouja, als je kliniek zegt dat het een paar dagen nodig heeft om een beetje in te trekken dan moet je daar maar vanuit gaan toch? Als het na een paar dagen nog steeds zo is zou ik nog even een keer bellen!

precies, zij hebben er verstand van dus dat zou moeten kloppen. als het na een paar dagen nog niet over is zou ik inderdaad eventjes bellen of langsgaan. succes! :slightly_smiling_face:

heel erg bedankt allebei…
het zou idd wel raar zijn als zij zomaar wat tegen mij zeggen hahaha!

Wat hierboven al is gezegd :slightly_smiling_face:
En anders, over een weekje, hoef je pas na te denken over wat als? :slightly_smiling_face:

gelijk hebben jullie,
maar het is wel lastig want mijn tanden zien er nu echt niet mooi uit,
ze lijken echt verrot nu haha :frowning_face:

ik wil ook al heel lang m’n tanden bleken. Maar nu durf ik niet meer :stuck_out_tongue: . Ik neem aan als het gewoon een goed aangeschreven kliniek is, dat ze wel de waarheid spreken. even afwachten dus

Ik heb zelf mn tanden gebleekt, met Crest whitestips en ik had eerst ook vlekken, waren na twee dagen verwdenen en heb nu mooie witte tanden (:

Op die plekken is de gel beter in de tanden getrokken. Er is niks aan de hand je tanden hebben eigenlijk gewoon flinke opdonder gehad, ze hebben vast wel verteld dat je op moet letten met kleurstoffen. Als je niet op zou letten met de kleurstoffen komen juist op die plekken de kleurstoffen het makkelijkst naar binnen! No worries :slightly_smiling_face:

Het duurde bij mij een dag of 4 en toen werden ze weer gewoon egaal.

Je moet wel echt de eerste week proberen zo min mogelijk koffie/thee/cola/frisdrank/vruchtensappen te drinken en zo weinig mogelijk kleurstof binnen te krijgen, want daarvan gaan ze dus wel verkleuren etc.

wauuuw ik ben zoo blij hahaha
was echt bang dat t voor altijd zo zou blijven men :O!

Wil je een voor- en na foto maken? (: Waar had je ze laten bleken?

Hmm bij mij zelf waren ze meteen wit na de behandeling en zijn ze verder ook niet meer verkleurd ofzo…
Maar inderdaad als hun dat zeggen… en mocht t alsnog niet zo zijn teruggaan!

4 dagen geleden heb ik het laten bleken en de vlekken zijn idd bijna allemaal weg!

@beating:
heb het bij 0900-dentist laten doen, voor- nafoto zet ik er anders morgen wel even op!

was het hele weekend niet thuis dus vandaar de late reactie

Ben benieuwt naar de foto! :slightly_smiling_face:

hier is de voor- na foto.
de eerste foto is een beetje wazig sorryy

http://img100.imageshack.us/img100/4862/voorna.jpg

Ik bleek ze nu ook, maar dan met bitjes thuis, met een 10% peroxide-gelletje.

Vier uur per dag (of 's nachts), het helpt al wel, maar ik moet nog een aantal dagen :slightly_smiling_face:

Erg mooi resultaat!