tanden flossen....

hey meiden

flossen julie je tanden?:stuck_out_tongue:
zoja:hoevaak per dag doe je het&hoe doe je het?

xxx

nee

Upppp

Neee,
ik heb een beugel
Anders zou ik het ook zeker niet elke dag doen :roll_eyes:

Nooit. moet eigenlijk wel voor mn spalkje maarja scheitt.

nop

nee, zie dr het nut nie van in ofzo…
waartegen helpt het?

Soms, 's avonds na het tandenpoetsen… en dan merk ik dat het wel nodig is =P

gaat niet, heb van die draadjes achter mn tanden, boven en onder. Maar 1x per dag standaard doe ik met een tandenstoker tussen alle ruimtes. (en uiteraard als er iets vervelends tussen zit doe ik het extra)

Same here! Ook ik heb zo’n kutdraatje achter mn tanden ,
doe het s’avonds altijd nog met een tandenstoker na,
het helpt bij mij wel

Btw. waarom staat dit eigenlijk onder Crea Bea??

volgens mij zorgt het ervoor dat je tanden niet ver vanaf elkaar afgaa nstaan want als je je tanden flost gaan de bacterien tussen je tanden weg en dan kunnen de bactieren je tand(vlees)niet meer aantasten.zoietswas het.normaal zou ik het ook niet doen maar me bioleraar zei dat we onzo tanden moesten flossen,en mijn tanden zijn ook een niet helemaal wit(niet dat ze geel zijn,maar iniedergeval niet spierwit)en ik dacht dat het miss daartegen zou helpen maar ik weet niet…

omg sorry,wat een verhaal

dat heb ik niet gedaan maar me computer:P
gebeurt altijd als ik vergeten ben zelf een catagorie te kiezen.

-

Zelfs na het tandenpoetsen blijven er bacteriën tussen je tanden zitten, en dit kan je met flossen weghalen. Als je flost zie je ook altijd dat er een soort aanslag op het touwtje achterblijft.

Ik doe het af en toe; mijn tanden staan best ver uit elkaar en heb zo wat meer kans op gaatjes.

Heb het verandert naar Beauty, al weet ik niet zeker of het hier thuis hoort.

Ik doe het niet, heb draadjes achter mijn tanden. Ik doe soms na het eten wel met een tandenstoker en voor de rest heel goed poetsen! :ok_woman:

Btw, je hoort zo’n super kleine knoop in je flossdraadje te maken en dan flossen, zo krijgt je tandvlees ook een soort van massage.

ja s’avonds eerst flossen en dan doe ik tandenpoetsn

ik flos paar keer per week maar zeker niet elke dag.

Ik kan het ook niet flossen door het draadje achter mijn tanden. En i love to brush my teeth.