tanden- blokjes - etc

Hey!
Ik had vroeger heel erg scheve tanden dus heb ik blokjes laten zetten, die zijn er nu al weer af maar ik merk dat er nu terug spleetjes tussen mijn tanden komen… is dat normaal of dacht ik dat maar dat die spleetjes altijd wegbleven na blokjes…?

Ik denk niet dat het normaal is maar heb je geen draadje geplakt gekregen of een nachtbeugel ? misschien is trg op controle bij de orthodontist gaan ?

Ik heb heel lang een beugel gehad tegen mijn overbeet, die beugel is er nu zo’n 4 jaar uit; en mijn overbeet is er gewoon weer (ik had die overbeet door het duimen, en duim nu natuurlijk nooit meer) dus ik heb geen idee hoe dat kan.

Vind het soms ook wel stom. Mijn tanden staan verder wel recht, nu.

Mijn tanden zijn ook gewoon weer schever gaan staan (niet zo erg als eerst). Ik kreeg geen spalkje boven, want dat hielp toch niet :sunglasses:

Meestal krijg je toch gewoon zn spalkje boven je tanden?

Als je overbeet / spleetje tussen je tanden weer erger wordt, gewoon weer een afspraak maken bij de ortho of bij de tandarts? :slightly_smiling_face:

Dan moet je eens vragen naar een nachtbeugel of een stangetje achter de tanden. Ik heb zelf een nachtbeugel, anders groeit bij mij alles terug in de oude staat.