Tanden bleken

Zal ik het laten doen?

Ik heb een paar jaar terug al een keer mijn tanden laten bleken, had van de tandarts zo’n doe-het-zelf kit gekregen (waarmee je dus met van die bitjes thuis je tanden kan laten bleken). Maar dit vind ik te langzaam gaan, en het was niet zo effectief.
Dus nu wil ik het professioneel laten doen bij een Perfectsmile clinic.
Is het aan te raden?

Een behandeling duurt 20 minuten, en je tanden worden tot 4 tinten witter. Het kost trouwens 95 euro, en gelukkig wil mijn moeder dat betalen.

En het is natuurlijk niet zo dat ik mijn tanden zomaar laat bleken, want ik heb altijd al verkleurde tanden gehad (en dat heeft niks te maken met slechte verzorging). En ik wil er nu echt van af.
Ik weet dat het niet een hele gezonde oplossing is, maar zal ik mijn tanden toch maar laten bleken?

dat is toch echt je eige keuze. maar als je je aan je tanden stoort zou ik het doen

Als je daardoor een ‘beter’ leven krijgt, zou ik het doen.

als je het bij iemand met voldoende ervaring laat doen kan er volgens mij niet veel misgaan. het is een kwestie van de goede dossering enzo dus ik zou echt bij een professional gaan en niet bij plaatselijk schoonheidssalon ofzo (nog nooit van die dat jij zei gehoord dus geen idee of die goed is).

maar als je je onzeker voelt bij je tanden waarom niet he? :slightly_smiling_face: maak ze alleen ook weer niet té wit want dat is nogal fake…

succes xx

is tanden bleken normaal niet veel duurder?

als je het doet, moet je het wel goed doen he…

ik zit er ook over te denken om het te laten doen en mijn ouders betalen het gelukkig ook. Ik dacht dat het wel duurder was idd dan ¤95,maar ik had op verschillende sites gekeken.Ik zou het wel laten doen als je je daardoor beter volet want ik denk dat dat bij mij ook zo is. Kun je als je het gedaan hebt btw een voor en na foto maken?(A)

heey=]
Tsja ik snap je wel.
ik heb zelf mijn tanden ook gebleekt om dezelfde reden en ik wilde ook bij perfectsmile.
alleen moet je bij perfect smile toestemming hebben van je tandarts,(en dat gaf de mijne dus niet)
ik heb toen door mijn tandats zelf laten doen.

Maar ik weet niet hoe oud je bent. maar meestal doen ze tog wel moeilijk als je wat jonger bent, wel logisch natuurlijk want je tanden zijn nog heel jong :stuck_out_tongue: hahaha.

oja wat ik nou dus wou zeggen, ikheb t gister met zo’n lamp laten doen , enwat ik dus neit wist, was dat het PIJJJJN deed.
omg zeg.
het eerste halfuurtje ging nogwel maar daarna, egt niet leuk meer.
ook doordat je mond helemaal uitgerekt word is het bij mij nu gescheurd…

maja ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat=]
xx,(L)

Ik vind ¤95,- wel erg duur voor wittere tanden. Maar if it makes you happier: wat houd je tegen?

dat wil ik ook doen,’
alleen eerst nog beugl,

wooow dat is helemaal niet zo duur!
hoelang blijft dat ‘zitten’?
of is het gewoon levenslang als je goed onderhoudt?

Ja, op zich vind ik het wel mooi als je witte tanden hebt, maar die typische Amerikaanse tanden, die té duidelijk gebleekt zijn, vind ik spuuglelijk en fake.

[fgcolor=#27692F]/schopt topic omhoog. x’]
Aan de TS: Heb je het eindelijk nog laten doen?
Ik heb de 23e namelijk een afspreek bij perfectsmile en benieuwd of er ondertussen nog iemand daar geweest is en diegene het ervaren heeft. :3[/fgcolor]

hey,

ik heb mn tanden laten bleken bij the white smile company, ik ben er heel tevreden over hoor! ze zijn heel netjes en professioneel!
kijk anders even op hun website± www.whitesmilecompany.nl

xjes,
bella

ik vind ¤95 juist helemaal niet veel. Ik dacht dat het veel duurder was?

Hmm, tanden bleken op zo’n jonge leeftijd is geen fantastisch idee.

Mijn moeder werkt bij de tandarts, en blijkbaar zorgt bleken (en bijvoorbeeld ook een whitening tandpasta) ervoor dat je tanden juist veel geler worden als je ouder wordt. Heeft iets te maken met het been in je tanden, ik weet niet precies hoe.

Als je jonger bent is polijsten een betere optie, dan wordt in feite alle verkleuring uit je tanden ‘gezogen’, zodat ze niet zo wit zijn als bij bleken, maar wel gewoon wat witter :slightly_smiling_face:
Het is echter iets wat niet permanent is, als je gewoon als vanouds doorgaat met koffie/thee drinken etc. gaan ze wel weer gewoon verkleuren.

Dat polijsten, dan schuren ze toch een laagje er af of zo?
Ik wil al heel lang heel graag me tanden laten bleken, maar ze zijn ongelooflijk gevoelig xD
Als ik naar de tandarts ga word ik daar ook niet veel wijzer van, die geeft me bij al mijn problemen ProGlasur tandpasta.

Weet iemand hier of je gevoelige tanden ook kan laten bleken? Facings vind ik te duur.

Ahhh die quote doet het niet:

Dat polijsten, dan schuren ze toch een laagje er af of zo?
Ik wil al heel lang heel graag me tanden laten bleken, maar ze zijn ongelooflijk gevoelig xD
Als ik naar de tandarts ga word ik daar ook niet veel wijzer van, die geeft me bij al mijn problemen ProGlasur tandpasta.

Weet iemand hier of je gevoelige tanden ook kan laten bleken? Facings vind ik te duur.

Ik heb mijn tanden laten bleken bij the white smile company.
Toen ik er naar toe ging was ik best wel bang maar ze hebben me helemaal gerust gesteld. Alles werd goed uitgelegd en mijn gebit is goed nagekeken. Toen heb ik besloten om de behandeling te doen. Ik ben heel erg blij met de kleur. Mijn tanden waren al vrij licht van kleur maar zijn nu nog lichter.
Als de kleur weer gaat teruglopen na jaren dan ga ik zeker daar weer terug.