Tanden Bleken

Tanden bleken :grimacing:

Ik heb van mezelf niet gele tanden maar zou ze wel witter willen hebben.
Maar al die behandelingen om je tanden te bleken zijn super duur dus heb ik een beetje zitten surfen op het net.
Ik kwam op een product Idol white ik weet niet of jullie ervan hebben gehoord.
Ik las vele goeie reacties erover en op youtube waren er ook mensen enthousiast over.

Je kan een proefpakket bestellen ik vroeg me af wie dit heeft gedaan en welke kosten eraan verbonden zijn?
En diegene die het heeft geprobeerd wat ze ervan vinden en wie nog andere manieren of producten kent die makkelijk zijn niet duur en echt werken hoor ik het graag? :grinning:

Ik heb hun website net opgezocht en ik wilde het wel bestellen, toen ik alles had ingevuld kwam ik bij een pagina waar je moest betalen dus toen ben ik maar gestopt ;d

volgens mij kost zoiets geld, ik denk sowieso de verzendkosten. maar het zal wel een sample zijn, dus een kleinere verpakking zodat je niet in een keer de volle pond betaald en het uit kan proberen. als je toch geen gele tanden hebt vind ik het niet nodig, meer overbodig hoor!

Oke maar weten jullie mischien andere makkelijke niet super dure methodes.
Ik wil ze gewoon 2 tinter witter ik vind dat net iets mooier overkomen natuurlijk niet dat het super nep lijkt en je ogen pijn doen als diegene lacht maar op een natuurlijke manier.

Up wie weet er andere methodes dan?:face_with_raised_eyebrow:?

je moet het niet doen!! me broer wou het ook doen, en toen waren we toevallig bij de tandarts, en me broer vertelde ze toen dus dat hij ze wou bleken. en toen zei onze tandarts; als je het wilt bleken kun je het altijd het beste bij de tandarts doen. ik wist niet dat de tandarts het deedā€¦ maar blijkbaar wel! hij zgt ook dat hun manier veel beter is dng dat neppe shit

ik ga mijn tande laten bleken bij de tandarts of wat dan ook mag :grinning:

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-mondverzorging/307197893-crest-whitestrips-classics-egf.html?return=eJwti8EKgzAQRP9FiEdNIl4iUvRPQkxJMIlLdsXS0n%2Fvlvb2Zt6MNcq8opETGjUq06C31YUpEIHp%2B%2F0AX7ps606QrCXsSup%2Fkw4C3B5pVu2GMx1iWJQY1kQMzwiMeN%2Fw38K3lQyZxVLO7Gt0HPeLo6seSehRyytEYq4R%2BLgeGNnqFuCcZTO9P4tBNuM%3D&df=1&fta=eNotzmGOgyAQBeC7kGx%2FM7SIDvEKewUzBWnJaiUOVrNN71509983meS9R2jwxVijWOahe9LAwjIag2IbWjh5bvOEYIeMvzFZDp7LlTJKOyZ8LGM%2FR2d%2FVnRzz%2FlLyfUec9EcE9uJI6pTSksr99ALikS3XthYIhjPKKI%2F2mqJAlSA0IDaQDWelKYCDc70VcElGOP0jsZJHTYA76ozqT9ApQ%2FoK9UFlalVOAqhVOQpkedu6B%2B3fN%2BrZXk0KEbaun1NGeCPOQoFrcJ%2B%2F%2FMpLKHE1%2Fv9AQNcWUQ%3D&fta_ind=4&fs=1

Ik verkoop Crest whitestripsā€¦ ook veel ervaringen te lezen op Googleā€¦ heb ze zelf ook gebruiktā€¦ na 5 dagen is er al resultaatā€¦ kijk maar op mijn mp

Weet iemand hoe duur het ongeveer is bij de tandarts, en of het vaker dan een keer moet en of je dat ook moet betalen, enz?

up

Als je je tanden poets met water en bakmeel dan worden je tanden ook wel wat witter :wink:

Als de zon scheint dan moet je 10 minuutjes met je tanden in de zon gaan zitten, dan worden ze ook witter.
&Als je aardbeien over je tanden doet ook!

Maar voor die met de zon zul je nog wel even moeten wachten haha:P

ik zat laatst nog in oude tijdschriften te lezen, en er was een soort tandpasta waar je tanden witter van worden.
het is van beverly hills formula. en dan kan je denk ik het beste de total whitening gebruiken.
ik heb het zelf niet geprobeerd, maar het is maar 3,95 euro, dus dat valt nog wel mee. en ik weet ook niet waar je het kan kopen, misschien bij de apotheek ofzo.

Zoektopic

ik heb mn tanden laten bleken in een praktijk in utrecht.
ik rook aardig wat en drink ook wel koffie en thee, niet extreem veel ofzo. maar ik had erg het gevoel dat mn tanden verkleurd waren.
ik heb het bij the white smile company laten doen en daar heb ik voor een standaard behandeling gekozen. ik ben erg tevreden, ze zijn stukken witter geworden! nu niet meer roken dan blijft het lang zo is me vertelt, maar dat roken valt nog niet zo mee hahah
x

De tandarts doet het niet als het goed is, de meeste niet iig.

Dan moet je naar een praktijk als the white smile company.

Het is heeel slecht om je tanden te bleken!
Het tast je glazuur aan, waardoor je alsnog heel snel gelere tanden krijgt.

Ik zou als ik jouw was gewoon even naar de tandarts gaan & je daar laten informeren als je het echt goed wil.

ik wil ook me tanden bleken omdat ik heeel lui ben en savonds nooit zin heb om te poetsen
maar mag van me moeder niet ><

eh, dan zou ik ipv je tanden laten bleken gewoon je tanden poetsen, worden ze en blijven ze een stuk mooier vanā€¦

gatverdamme. 's avonds niet poetsen?

na 1x al? o.O