Tanden bleken

Heeyyy,

Ik zou echt super graag mijn tanden een keer willen bleken maar bij mijn tandarts is het nogal aan de prijzige kant… iemand ervaring met een white tandpasta die goed werkt of een apparaatje waarmee je het zelf kan doen? thanks!

Tandpasta’s geven altijd alleen maar een optisch effect of vernielen je tandglazuur. M’n zusje heeft van die bekende Crest whitening strips gebruikt om haar tanden te bleken en die heeft nu mooie witte tanden, maar volgensmij is dat niet echt goed voor je tanden. Ik heb zelf wel eens oil pulling gedaan omdat mensen er bij zweren dat dat je tanden wit maakt maar bij mij deed het niks.

Volgensmij is het toch echt het beste om je tanden bij de tandarts te laten bleken. Het is wel duurder maar dan heb je wel een langdurig resultaat, terwijl je dat met al die zelf bleek dingetjes minder hebt. En het lijkt me beter voor je tanden, de tandarts weet echt wat ie doet.

Whitening tandpasta heeft mijn hele glazuurlaag kapot gemaakt, dat is écht troep voor je tanden. Laat het gewoon bij de tandarts doen. Het is misschien duur maar dat is het beste voor je tanden, je moet er immers je hele leven mee doen.

ik gebruik een aantal x in de week de Oral b pearl shine. Even een paar x goed mee poetsen, werkt echt top bij mij. Zeker een aanrader😉