tanden bleken,

heeft iemand dit wel eeens gedaan? en waren jullie blij met het resultaat?
ik heb witte vlekken op mijn tanden nog van de beugel maar het word steeds erger dus we overwegen om het te gaan bleken, dus was wel benieuwd naar ervaringen :sob::muscle:

Zou ik ook willen

wat houd je tegen :grinning:?

^ Waar heb je het laten doen en hoeveel kostte het je? Was het eindresultaat natuurlijk, of Cesar Millan achtig?

Ik heb ook witte vlekjes van m’n beugel, en twijfel inderdaad of het niet nog opvallender wordt als ik m’n tanden ga bleken. Denk het niet eigenlijk, omdat het alle twee natuurlijk witter wordt, maar je tanden op een gegeven moment niet nóg witter kunnen worden als je het op een veilige manier doet.

Bij mij was het resultaat minimaal de eerste dag, maar de dagen daarna werd het steeds witter. Ik heb het in Utrecht laten doen.

ik heb de crest white strips op marktplaats gekocht, ik heb er 4 gekregen voor 7 euro (2 boven 2 onder), deed boven en onder tegelijk, halfuur laten zitten en dan klaar. 4 dagen daarna deed ik de andere. Heb ongeveer een halfjaar witte tanden gehad. Bleken is te duur voor mij. Als je vragen hebt over die strips ask me ;p

Jaaa!SUPER!Veel zeggen dat het slecht voor je tanden is maar heb er NIKS van gemerkt! :slightly_smiling_face: Ik heb ze op Ebay gekocht!10 euro voor 5 strips.(Er zitten 5 zakjes in 1 zakje zitten 2 strips in onder en een boven).Ben er heel tevreden over en het resultaat is er aan te zien ,hihi!

Ik heb onlangs ook een pakje Crest gekocht op Ebay. Het is nog niet binnengekomen maar ben alvast benieuwd of het gaat werken of niet!

Een pak vind ik zelf erg heftig… maar het is uiteraard je eigen keuze. Voor meiden die nu wel crest whitestrips gaan proberen, doe het niet te vaak. Ik deek het maar 2 x en had een halfjaar witte tanden. Dus ga niet overdrijven met 2 weken elke dag, is helemaal nergens voor nodig. En suuuuuper slecht voor je tanden…

Ik heb het ooit laten doen bij ziza smile, is natuurlijk en zonder peroxide, maar ik raad dat af. Zag er helemaal niks van, zonde van mn geld.

@ Graywolf, mag ik weten in welke stad en welke tandartspraktijk je het heb laten doen? Ik wil het ook graag in Turkije laten doen.

Ik heb via een website (vraag via PB welke, anders is 't spam natuurlijk) een bleekbitje en bleekgel besteld. Ik ben er van overtuigd dat bleekgel in lage percentages en daarbij geleidelijk bleken het beste is en ook het minste schade toebrengt aan je tandvlees bijvoorbeeld.

Ik heb gebruik gemaakt van Opalescence bleekgel en dit werkte echt super. Aan het einde van de kuur had ik een beetje gevoelige tanden maar dat was dan ook alles. Niks geen beschadiging en het werd geleidelijk mooi wit, het is nu natuurlijk wit en niet zo’n american tandpasta smile. Ben zo gelukkig nu!

Ik was geloof ik 115 euro kwijt in totaal, en daarbij zaten ook nog 3 tubes bleekgel waar ik de komende 3 jaar mee vooruit kan om het zo nu en dan te onderhouden.

Oh, maar ik bedoelde niet een volledige set hoor. Er zitten er maar een paar in en ik ben ook niet van plan alles (meteen) te gebruiken hoor!

je kan ook op http://www.vakantieveilingen.nl/ kijken . ze veilen daar best wel vaak tanden bleek kortingen ( sorry , weet niet hoe ik het anders moet zeggen ahaha )

als ik ouder ben wil ik ook mijn tanden gaan bleken .

Crest whitestrips bestellen in een webshop, heb ik ook gedaan, en heb super witte tanden van gekregen.
Veeel goedkoper!

Crest White is echt 'n flutmerk Heb hier al veel negatieve reacties over gehoord. Daarnaast zou ik een bleeklamp echt vermijden, dit gaat veels te snel en beschadigd je tanden veel meer dan bleekgel en dit 's nachts in een bitje doen.

Bovendien de bedrijven die op vakantieveilingen/groupon aanbiedingen plaatsen zijn vaak geen tandartsen maar bijv. kapperszaken die dit erbij doen. Ondanks dat ze misschien een cursus hebben gehad zijn dit geen professionals. Let hier echt mee op.

Ik zat ook aan Istanbul te denken idd, bedankt!

Ik heb mijn tanden laten bleken door de tandarts. Ik moest bijten voor een bitje, en ik kreeg 3 tubetjes met gel mee. Dit moest ik dan snachts indoen voor een aantal nachten en het resultaat was echt ongeloofelijk! Heb het bitje en de tubetjes nog steeds en denk dat ik het binnekort weer eens doe. Het fijne eraan is dat je het kan doen wanneer je wil! Het was best prijzig maar het zeker waard en het is minder slecht voor je tanden dan bij een kliniek, heb zoveel complimenten gekregen over witte tanden!

Kijk hier: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/originele-crest-whitestrips-284238.0.html

Oeh, superpositieve reacties!
Dit ga ik zeker ook eens proberen dan :grinning: