Tanden bleken (via vakantieveilingen, de witte lach)

Hoi Allemaal,

Bij deze een nieuw topic over het bleken van je tanden. Mijn ervaring is namelijk niet zo goed…

Ik heb een tijdje geleden via internet Crest white strips gekocht, deze heb ik gedurende een aantal weken 2x daags gebruikt, echter zag ik na die weken helaas geen resultaat. :dry:

Aangezien ik toch graag m’n tanden wilde laten bleken heb ik via pas geleden vakantieveilingen.nl een bon gekocht voor de Witte Lach in Amsterdam. Als die strips niet werken, dan maar een professionele kliniek, tenminste, dat dacht ik. Nou meiden, als je je tanden wil laten bleken, ga dan in ieder geval niet naar de witte lach. De medewerker kwam ten eerste al heel ongeinteresseerd over, kreeg het idee dat hij er niet bepaald zin in had. Ik mocht plaatsnemen op de stoel en hij deed één handschoen aan, en daarmee plaatste hij een bitje met bleekspul in mijn mond. Vervolgens moest ik 20 minuten onder een blauwe lamp gaan liggen en daarna moest ik het bitje weer uitspugen in een prullenbak bovenop de bitjes van andere mensen, was echt smerig! Toen moest ik weer 20 minuten (de lamp geeft trouwens 16 minuten aan, wat ook raar was) onder de lamp, toen weer hetzelfde, alleen nu wat de prullenbak weer wat voller met bitjes van andere mensen, en daar moest ik het bitje in uitspugen.
Toen ik in de spiegel keek, had ik allemaal witte vlekken op mijn tanden, de jongen zij dat dit wel weg zou trekken, zo op het oog leken ze echt witter, dus ik was al met al toch blij! (ook dat ik daar weg was :slightly_smiling_face: )
Echter die avond waren de witte vlekken inderdaad weg, echter de witte kleur ook! De volgende dag kon ik zelf al helemaal niet meer zien dat ik ze gisteren had laten bleken!
Zijn er toevallig meer mensen die ervaring hebben met de witte lach? Had al even op internet gekeken en daar zag ik wel al wat slechte berichten over dit bedrijf. Jammer genoeg had ik deze niet van te voren gelezen, anders had ik die bon via vakantieveilingen nooit gekocht! pffff

Hè bah. Ik zou zeker even klagen bij vakantieveilingen als ik jou was, het lijkt me dat zij niet met zo’n bedrijf samen willen werken.

aaaaaah ik dacht dat ik de enige was!! Ik heb inderdaad ook via vakantieveilingen mn tanden laten bleken bij de witte lach in Culemborg. Toen ze even naar mn tanden keken zeiden ze dat ik kleurverschil in mn tanden had en dat je dat misschien beter zou gaan zien als het gebleekt zou worden. Verder werd daar niks aan gedaan. Na de eerste bleekbeurt zag je enorm verschil in witte vlekken enzo, heel lelijk en ik heb toen besloten de tweede sessie voor de helft te doen. maakte uiteindelijk niet zoveel uit want inderdaad, die avond was het hele effect al weg en is er niets meer te zien van heel de “bleeksessie”.

hoe klaag je zoiets aan hahaha vond dit echt bullshit

ik had mijn tanden ook laten bleken via vakantieveilingen, maar dan bij Beautycompany rotterdam. Nou, wat een geld verspilling. Echt niet aan te raden. Mijn tanden waren 2 dagen een klein beetje witter. Ook was het personeel heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Echt een afrader!

Ik heb ook hetzelfde gehad bij vakantieveilingen maar dan in apeldoorn , werkte ook totaal niet.

Hier heb ik ook veel over gelezen, die Beautycompany, schijnt ook afzetterij te zijn.

Ik las echter ook dat Vakantieveilingen er niks aan doet, maar weet niet in hoeverre dat waar is…

Wat vervelend van je nare ervaring!

Ik heb een tijdje geleden ook die cests strips gekocht en bij mij werkt het wel! Heb nog steeds een witte lach:) En bij meerdere mensen die ik ken, werkte het! Via welke site had jij ze gekocht?

Hoi allemaal,

Ik ben Selena 27jaar oud en heb ook m`n tanden gebleekt. Ik heb dit gedaan met de whitelight tandenbleekset. Dit is ook een tandenbleekset voor thuis en erg makkelijk om te hanteren. Het resultaat keek ik echt van op aangezien ik hier erg sceptisch tegenover stond. M`n tanden hebben weer een erg frisse uitstraling gekregen. Ben hier ongeveer 3/4 behandelingen mee bezig geweest, dus vrij snel vond ik zelf. Je kan ook altijd eerst informeren bij www.whitelight-nederland.nl , zei zijn het officiële bedrijf van de whitelight tanden blekers. Iedereen veel bleek succes toegewenst

Ik heb mijn tanden laten bleken bij Zekerwit in den haag. Zonder pijn en schadelijke stoffen en ze zijn super wit geworden.
Ze hebben nu een aanbieding staan op www.meteenbon.com
Succes

Ja hoor 2 nieuwe members dit is het enige bericht dat ze posten.
Denk je nou echt dat iemand dit gaat geloven :"D