Tandarts

weg

Misschien moet dit naar onzin verplaatst worden… Kan ik dat?

Jep dat doe ik ook :slightly_smiling_face:

Nee, doe ik niet. Maar ik vind het doodeng en mijn tandarts gaat dan altijd zeggen wat hij gaat doen dus dan kijk ik graag wat er mijn mond in gaat…

Ik doe ook mijn ogen dicht, de enige reden dat ik dat doe is dat die lampen zó fel zijn dat ik letterlijk met tranende ogen zit als ik ze wel open hou.

Nee, ik kijk gewoon naar de lamp die boven mij hangt. Het lijkt mij best wel raar om met de ogen dicht bij de tandarts te liggen, maar als meer mensen het doen zal het wel enigszins normaal zijn, haha. Ik sluit alleen mijn ogen als er iets in mijn mond gebeurt waardoor er water in mijn ogen spat. Maar dat lijkt mij wel logisch. ^^

Doe ik ook want dat licht is ook heel fantastisch voor je ogen. Not.
Maar ja ik doe dat altijd haha vooral bij gaatjes vullen, oh gosh wat een gedoe :cold_sweat:

Ik houd ze ook open. Alleen als hij aan het boren is en het heel gevoelig is knijp ik ze wel eens dicht, maar dat is dan meer voor die pijn :stuck_out_tongue:

Ik doe ze ook altijd dicht. Ik hoef niet te zien wat er allemaal m’n mond in gaat. Dan ga ik zo’n dingen denken als “Hoe past dat allemaal in m’n mond?” ed. :stuck_out_tongue: En ik vind die spullen van de tandarts maar iets engs hebben.

Ik heb ze altijd los haha, ik vertrouw onze tandarts niet helemaal.
En tegen de pijn doe ik altijd verdovingen, kan echt niet zonder.

Ik hou ze meestal open en dan kijk ik gewoon langs de lamp heen naar het plafond. Hout kan heel interessant zijn.

Mijn tandarts heeft posters op t plafond :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kijk gewoon naar de lamp. De lamp staat op je mond gericht en niet op je ogen dus die is niet fel ofzo…

Ik doe ze ook altijd dicht, en donderdag was ik er nog en toen bedacht ik me van ‘‘zou die vent me nu raar vinden’’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

tandarts heeft een leuke poster op het plafond, t is veel leuker om daar naar te kijken dan naar een zwarte ruimte (als je je ogen dus dicht heb)

Ik doe het ook altijd hoor!
Door het felle licht en anders zie ik al die dingen waarmee hij in mijn mond gaat lopen klooien, bah :stuck_out_tongue:

Ik weet niet eens wat ik doe, lol.

Ik ben deze week ook bij de tandarts geweest en toen zat ik daar ook over na te denken xD
Ik hou mn ogen gewoon open in ieder geval.

Ik lig altijd heel stijf en strak daar, durf me nooit te bewegen :")

Ik heb mijn ogen wel open trouwens, kijk recht die lamp in

Ik houd mijn ogen open totdat die engerd mijn tandsteen gaat verwijderen. Dat spul spuit alle kanten op. :’)