Tand eruit!!

Hey mijn melkhoektand is eruit gegaan en elke keer als ik lach ziet het er heeel stom uit :rage: is er misschien een manier hoe je dat gat kan opvullen

Hoe oud ben je dan? o.o

wachten tot je grotenmensentand doorkomt?

is het een melktand…?

Ik ben heel laat weer gaan wisselen ik ben nu 13

Knip een stukje van een tampon af, die zuigt zich wel vast aan de tanden er naast.

of een kauwgompje

Ik weet niet hoe wit je tanden zijn, maar anders kun je er altijd even over heen plassen. Een kleurverschil moet je niet willen natuurlijk.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: volgensmij kan je niet zoveel anders als wachten tot er een nieuwe groeit

Ja, er is een manier om dat gat te vullen. Je hebt hier voor nodig: Veel geduld.

ik had hetzelfde probleem

Ik was op mijn dertiende al van mijn beugel af, ik heb echt achterlijk snel al mijn tanden gewisseld. Oke random, heb jij niets aan. Je kunt helaas vrij weinig doen behalve wachten op je nieuwe tand.

Toen ik 16 was moest ik nog 5 tanden/kiezen wisselen.

Toen zijn ze maar allemaal getrokken omdat ik beugel moest

Op mn tiende ging mn laatste kies eruit dusik was vrij vroeg met verwisselen, maar is het dat zo erg? Hier lopen de meeste gewoon normaal rond. Je kan veel melk drinken zodat t sneller groeit en dat is het denk ik

First world problems.

Is dat echt zo?

Nee das onzin :stuck_out_tongue:

Ik kan me eerlijk gezegd best voorstellen dat het niet leuk is dat je nog tanden moet wisselen als je 13 bent. Loop je op de middelbare met een gat in je bek.

dat werd altijd tegen mij gezegd, maar of het waar is…?

Zeg je dat je gevochten hebt, ben je meteen de coolste kiddo van de klas