heeeey!
ik ben van plan om deze lens te kopen, is er iemand die hier ervaringen/foto’s van heeft?
Hahah ik dacht dat er tampon stond
Okee up
Hahahahaha!
Ontopic: Ik heb geen idee, upje voor jou
upje voor mezelf?
Upje voor jou! ik zou ook graag willen weten of mensen hier goede ervaringen mee hebben.
Misschien kan je het beter op een fotografieforum vragen.
hee, in de winkel waar ik was werd het me afgeraden…
omdat tamron lenzen dus geschikt zijn voor ieder merk zeg maar is de kwaliteit veel minder omdat ze dus niet speciaal voor een toestel of bepaald merk gemaakt zijn, maar ergens tussen in moeten gaan zitten…
vet goeie uitleg:p
Jetske, dat is niet helemaal waar gezien Sigma ook voor meerdere merken op de markt is en dit merk ten opzichte van Tamron qua lenzen toch NET even iets beter presteert. De valkuil van Tamron zit 'm in het glas. Tamron is het goedkoopste merk op de markt, wat natuurlijk ergens vandaan moet komen ( anders betaal je voor een soortgelijke lens van bijvoorbeeld Canon natuurlijk niet het drie dubbele. ) Tamron werkt met een veel minder hoog kwaliteit glas als Canon, waardoor de prijzen dus laag gehouden kunnen worden MAAR qua foto’s vind ik de objectieven echt om te huilen vaak. Tuurlijk zitten er uitzonderingen bij, maar vaak vind ik het niet zo intressant. Weet niet voor wat voor body het is, maar anders zou ik voor Canon even de 17-55 opzoeken
ooh lap, dat was echt niet wat ik wou horen haha
heeft er misschien iemand foto’s met die lens?