Tampons.

Ik ben al een jaar ongesteld ofzo. En ik ben maandverband echt zat. Maar ik heb al heel vaak tampons geprobeerd maar ik voel dat zo zitten en dat is niet fijn.
Tips?

och kom op, er zijn hier al zoveel topics over.

idd!
duw gewoon in je kut of gebruik de zoekfunctie.

wat een ‘kut’ reactie hierboven, maar inderdaad gebruik de zoekfunctie even er zijn heel veel topics over =)

hahahhhaha,
een lullige reactie maar toch moest ik lachen. x’d

Gebruik die hele kleine mini’s.

Wat voor tips wil je dat we geven? Alsof wij hem voor je moeten indouwen u__u’’

je mag heus wel wat aardiger zijn…

je moet er aan wennen.
begin eerst gewoon klein?

verder induwen misschien

of met een ingbreng huls?

Misschien met Tampax, dat is met een inbrenghuls?
En als je hem voelt zitten goed doorduwen zeg maar, zodat bijna je hele wijsvinger erin zit.
Bah klinkt vies :stuck_out_tongue:

Gewoon makkelijk staan, en er zover induwen todat je hem niet meer voelt.

Mini’s van ob, daar zal ik mee beginnen. En dan wijdbeens op de plee gaan zitten. Nouja, en dan probeer je hem in te brengen.

ik krijg ze er niet eens in (oke, nu voel ik me heel beschamend)

ik ook niet hoor,
ik durf het niet eens, omg :blush: .

Ik krijg ze dr wel in en voel ze ook niet zitten maar na een tijdje gaat het gigantisch irriteren en jeuken bij mij… Ik gebruik ze daarom ook niet, maar misschien kan je mini’s met ombrenghulsel gebruiken?

Jongens hoe moeilijk is het normaal haar vraag te beantwoorden. Als je een tampon voelt zitten zit ie niet goed. Begin idd met een mini. In de omschrijving staat wel hoe je m moet inbrengen. Maar wat ik altijd handig vond in het begin is bv met een been hoger staan. Op een randje ofzo. En dan de tampon voorzichtig erin duwen. Een beetje naar achteren richting. Nja het is moeilijk uitleggen.

Hier staat het wel handig uitgelegd.

http://www.ob-tampons.nl/teen?how_to_use_tampon=true