Tampons

Hallo
Ik gebruik nu een tijdje tampons en soms doet het nog steeds een
beetje pijn met inbrengen .
Als ik mijn tampon inbreng voel ik ook een raar gevoel ( buikpijn gevoel )
Hebben jullie dat ook en is dat normaal ( ik gebruik ob normal )

Ja, ik gebruik ook (bijna) altijd tampons. Eigenlijk zou dat helemaal géén pijn mogen doen, als je 'm inbrengt, en als hij erin zit. Ik denk dat je 'm verkeerd ‘erin stopt’ zegmaar. Misschien een een andere richting proberen? Een tampon kàn buikpijn geven als hij vol is. Dat is dan een hele andere buikpijn als de echte menstruatiekrampen. Heel herkenbaar, ookal kan je het gevoel niet echt uitleggen. Enne, je mag 'm ook niet té diep duwen.

Ik gebruik geen OB normal, maar tampax normal met inbrenghuls. Erg gemakkeljk in gebruk, alleen moet je zorgen dat je de hoesjes er niet instopt zegmaar, dat er niet eentje in je vagina blijft. Klinkt heel vies, maargoed. Kan het ook niet anders omschrijven :stuck_out_tongue:.

Misschien komt het een beetje vies over wat ik getypt heb, maar ik kon het ook niet anders omschrijven, dusja.

ja ik voel hem niet zitten ofzo , maar soms als ik een tampon indoe voel ik
nog wel een beetje de pijn maar niet heel erg ofzo ;p
Maar ik stop mijn tampon zo ver in todat ik hem nog maar net met
mijn wijsvinger aan kan raken.

Oh in dat geval. Ik heb het soms ook hoor dat het pijn doet met inbrengen, maar da’s niet zo héél erg. Maar zorg dat de pijn niet te erg wordt.

Goed, maar je moet gewoon zorgen dat je je touwtje er nog kan uithalen zegmaar.

Geen last van

Ik heb al eens een tampon proberen te gebruiken maar het lukte niet, het deed pijn. Weet iemand hoe dat dat zou komen en hoe ik dit zou kunnen verhelpen?

het kan zijn dat ie niet ver genoeg zat. De volgende keer gewoon weer een keer proberen en proberen dan wat verder te duwen totdat je hm niet meer voelt zitten.

Oh ok, bedankt! Ik denk ook dat het kwam omdat ik veel te gespannen was. Maar ja, volgende x beter! :grinning:

Ik ook niet, want ik gebruik ze niet xD

Ik gebruik altijd tampons.
Veeeel makkelijker ivm als je op school bent en ongesteld.
voelt voor mij veel prettiger.
ook omdat ik nogal hevig bloedverlies heb.

Maar even on topic;
Het is eigenlijk best raar dat je pijn hebt.
dat kan mischien komen omdat je niet ontspannen bent.
Als ik mijn tampon in doe ga ik gewoon op de wc zitten en benen wijd.
Misschien moet je je beter ontspannen?

Ik heb ook met Normaal wel eens pijn, maar met mini niet. Kijk eens of mini ook goed kan?
Ik gebruik alleen als ik wat zwaarder bloed Normal, verder het liefst mini, die werkt ook heel goed bij mij :wink:

ik vind ze oncomfertabel en kut XD

Gewoon even doorbijten, is beter dan dat je de hele tijd dat bloed uit je voelt stromen…

Ik heb er vandaag 1 ingebracht en dat ging goed :grinning:

Maar het eruithalen deed superpijn terwijl hij toch al verzadigd was. Hoe kan dit komen?

haha indeed, dat voelt zoo viess…
en als het ook pijn doet als je loopt moet je misschien andere maat (light days is maatje tussen mini en normal) want daar had ik eerst last van. deed pijn toen ik zat/liep enzo en toen ben ik van normal afgestapt en op die andere overgegaan… nergens meer last van :grinning:

Misschien is het te droog en doet het daarom pijn bij inbrengen? Sorry klinkt vies.

ik heb er nu een in Bij mij deed het in het begin ook pijn, maar blijven oefenen :slightly_smiling_face: