Tampons of maandverband, wat vind jij fijner?

Tampons Zeker!

Tampons ! Maandverband is zo viess:d

Ikk vind maandverband ook viess =S maar ben het nog niet zo lang, maar weet al wel dat ik vanaf nu tampons ga gebruikken =O

Tampons! Zijn veel fijner, maar vaak doe ik er ook nog maandverband bij aan voor de zekerheid :open_mouth: xx

tampons,
je voelt er niks van
en die vieze maandverband plakt zo enzo bah

Tampons vind ik wat fijner als ik buiten huis ben.
Als ik thuis ben echt maandverband. Me hele lelijke, maar oo zo comfertabele broek, met een nachtmaandverband. (ik ben dan ook altijd heel erg ongesteld;))

tampons overdag en maandverband 's nachts.
met maandverband overdag heb ik het gevoel dat iedereen het ziet zitten.

maandverband ; k krijg die tampons er echt niet in ¬¬ maarja

Tampons.

Tampons. Maandverband voel je heletijd zitten enzo echt vies.

Tampons…
In het begin heb ik wel even maandverband gebruikt, maar dan had ik het gevoel dat er iets tussen mijn benen schuurde.

Ik ben zo pro tampons :grinning:
je voelt het helemaal niet :slightly_smiling_face:
prachtigste uitvinding ooit :wink:

Tampons, en 's nachts maandverband.
Ik gebruik wel altijd pro comfort weet
niet waarom maar altijd al zo gedaan :slightly_smiling_face:

kben t voor de eerste keer. *nu* gebruik nu maandverband

Maandverband…

Van tampons kan je de tamponziekte krijgen, dit is een zeeeeeer gevaarlijke bacterie!

maadverband… tampons vind ik eng…dat komt omdat ik niet gelijk in het begin tampons gebruikte, ik ben nu maandverband veel meer gewend…

Ik wil graag tampons gebruiken, en keb het al paar x geprobeerd, maa het doet zeer als ik tampon wil inbrengen! Daarom gebruik ik nog steeds maandverband :blush:
xx

Dat heb k ook gehad, weet je dan doe je hem er schuin in verkeerd heb k ook wellis gehad en dat doet dan erg pijn Ja idd :slightly_smiling_face:
Maar k gebruik gewoon Tampons, Maandverband vind ik vies

Tampons!
Het is veel makkelijker! En bij maandverband heb ik altijd het gevoel dat ik doorgelekt ben & hij schuift altijd =S
& met tampons kan ik gewoon sporten =D

Tampons of course! 100% Fijner… Met maandverband heb ik echt het gevoel alsof ik een Luier draag, nee dankje!