Tampons of maandverband, wat vind jij fijner?

Als ik maandverband gebruik heb ik vaak al na een half uur een vies gevoel (nouja, de eerste dagen als het nog heel erg is) dus ik verwissel dat juist veel vaker dan om de 3 uur… Ik verwissel mn tampon ongeveer om de 4 uur, of gewoon als ik naar de wc ga.

Jaa dat heb ik ook (:
Ik ben het ook nog niet zo vaak geweest dus!
Liefs

Tampons zijn eng :stuck_out_tongue:
Ik ben nu nog niet zo lang ongesteld, ben het nu drie keer geweest maar ik gebruik gewoon maandverband, hoor!
Het voelt soms ook wel vies, maar als je goed absorberende neemt vind ik het niet vies voelen…

Ben het eens met Nelline!

Haha, inderdaad, tampons zijn eng(H) haha
gelukkig ben ik niet de enige die der zo over denkt(A) tzal best wel fijn zijn als je der aan gewent ben denkik. ach jaah ik zie wel, ben ook nog niet oz lang ongesteld dus:):astonished:

Tampons overdag, maandverband 's nachts. Een tampon te lang inhouden vind ik eng. :stuck_out_tongue: Maar dan wel speciaal maandverband dat voor 's nachts bedoeld is, dus wat niet verschuift of als een luier aanvoelt.

Ja dat doe ik ook :wink:

Ik gebruik meestal maandverband, alleen met sporten, of een feest of met zwemmen tampons :slightly_smiling_face: alleen gebruik ik dan wel maandverband dat níét als een luier aanvoelt :wink:

Tampons natuurlijk, je lekt niet door, het zit fijner (maandverband plakt :S) en je voelt je gewoon zekerder.

Ieww, ik vind maandverband echt zo ranzig… De eerste keren gebruikte ik dat, maar als ik dan op de fiets zat, voelde ik me zó smerig! Bah! De derde keer da’k ongesteld werd, werd ik verplicht tampons te gebruiken, omdat we een weekend naar een zwemparadijs gingen… Dat vond ik toen heel zielig voor mezelf, haha! Maar kben er achteraf wel blij mee, heb nooit meer anders dan tampons gebruikt!

tampons! echt zoveel fijner en ik voel me zelf dan ook veel schoner en frisser!!

tampons!! maandverband is gewoon ranzig (vind ik:P)

tampons geef me tog een schooner gevoel en met maandverband heb je altijd het gevoel dat je een geurtje bij je draag

tampons :wink: maandverband vind k zoo ranzig :stuck_out_tongue: magoed… gebruik dat wel snachts omdat tampons slecht zijn dan… moet maar :stuck_out_tongue:

Vind het allebei kut :slightly_smiling_face:

Ik gebruik tampons met van die inbrenghulzen,
kheb wel wat beters te doen dan zo lang op die wc zitten kloten :wink: 's Nachts gebruik ik ook nog een maandverband, just in case :stuck_out_tongue:
Maar met tampons is t gewoon veel frisser :wink:

tamponss… maandverband is zooo irri… het broeid zoo en ik kan niet eens normaal zitte, staan, lope met zo een irritant viese lap tusse me bene:P

Tampons, maandverband voelt zo vies na half uur ofso ,
maar in de avond wel maandverband :slightly_smiling_face:

hahahaha idd

maar goed, dan maar tampons… maandverband is bleghhh

Tampons! Maandverband gebruik ik niet.

Het is ook niet goed en prettig om langer dan 3 uur met maandverband rond te lopen lijkt mij?