Tampons of maandverband, wat vind jij fijner?

Nou de titel zegt het al, wat vind jij fijner, en waarom?

Tampons.
Maandverband… hmja, ik heb dan altijd t gevoel alsof er een theedoek in mn broek zit =P
Plus, met tampons kan je ook gemakkelijker sporten enzo.

Tampons, je merkt er niks van…
Maandverband vind ik een smerig gevoel, het is ook net een luier… :stuck_out_tongue:
En je moet dan of zo’n string maandverband ding hebben… of een onderbroek aan

(Je hebt toch ook softcups ofzo? Gebruikt iemand die?

Tampons, die voel je niet zitten en het is niet zo vies :wink:

Tampons.
Met maandverband in voel ik me zoo vies! Dan zit dat maar in je broek, bah bah nee haha geef mij maar tampons echt veel fijner.

Tampons! voel je niet en je heb ook niet het gevoel dat iemand het kan zien. is gewoon veel fijner en je kan teminste alles doen

tampons.
Je kunt er gewoon alles mee doen enzo.

tampons. waarom? ik voel me veeeel hygienischer. als ik maandverband gebruik voel ik me al snel vies.

zeker tampons… je merkt er niets van!

Tampons. Maandverband vind ik zo vies, dan voel je dat nog zo zitten en nouja xD Tampons zijn gewoon veel fijner en je kan er alles meedoen, en het voelt niks anders dan als je niet ongesteld bent.

Niks

Tampons, je voelt egt helemaal niks! het is net of je niet ongesteld bent :grinning:

je hoeft een tampon toch niet om de 3 uur te verwisselen? ligt er ook aan wat voor tampon je gebruikt. kan ook dat ik 't fout heb hoor =P iedereen is anders natuurlijk!

Tampons.
Maandverband wil nog weleens verschuiven(naja je onderbroek, als je slaapt) en dat zit voor geen meter.
Vooral met sportieve activiteiten.

Ik vind het ook minder geklooi dan een tampon: je moet 'm uit je onderbroek halen. dubbelvouwen, in een zakje proberen te doen(dat plakt gelijk eraan vast zodra je het zakje er alleen al bij houd) en weggooien. En natuurlijk probeer je geen bloed op je handen te krijgen xD

Ik gebruik ze allebei. Ik gebruik de tampon als ik ga sporten of uit ga. Maar als ik bijv. ga slapen neem ik een maandverband.

Tampons inbrengen doet bij mij altijd best pijn :S dus gebruik ik maandverband … maar tampons zijn wel echt veel fijner!

Maandverband. Behalve bij het zwemmen, dan tampons. Maar het liefste niet, vind ze echt verschrikkelijk.

Tampons.
Bij maandverband voel ik me altijd heel vies! Voor evt doorlekken als je tampon vol is gebruik ik altijd gewoon een inlegkruisje

pff… iedereen hier gebruikt tampons… Ik maandverband meestal, … kheb ook wel een doosje tampons liggen erges geloof ik. maar ik vind het een beetje… eng om ze in te brengen…(A) en der weer uit te halen ook(A) haha…

TamponSs… véél vertrouwbaarder vin ik… :slightly_smiling_face: