Ik had in mijn vorige tas een mooi vakje voor dit spul. Maar in mijn nieuwe tas niet (een groot vak). Nu zoek ik iets leuks om het in te doen. Hebben jullie het los in je tas of niet?
ik doe het nooit los,ik doe meestal extra in een plastic zakje
anders geeft het zo veel troep
Ik doe het gewoon in zijvakjes.
Heb het in van die doosjes die je er vaak bij krijgt. Ook als je een gratis sample van O.B. aan vroeg kreeg je destijds er zo’n opbergdoosje bij… Dat is nu niet meer denk ik?
Wow, demi fans in dit topic, haha!
Ik heb het in mijn make-up tasje zitten. Gewoon zo’n ding van 3 euro bij de H&M gekocht en daar past het prima in.
ik doe het of in een zij vakje van mijn tas of ik een toilet tasje
leuk tipje!: ken je die grotere smintjes? Je heb ze in het zwart en blauw volgens mij. Ik had die blauwe allemaal opgegeten en bewaar daar mijn tampons in. Er passen genoeg tampons in voor een dag en niemand ziet dat het erin zit. Voor maandverband moet je wel iets anders hebben.
In een (klein) makeuptasje
Ik doe gewoon een heel doosje er in. :’) Maar goed, mij maakt het ook niet echt uit dat mensen zien dat ik tampons pak en ik heb een hele grote tas.
Als ik zou stranden in the middle of nowhere zou ik waarschijnlijk drie weken kunnen overleven op alles wat in mijn tas zit.
Zo’n doosje die je erbij krijgt? Alleen meiden weten wat het is, jongens hebben toch geen idee mochten ze het zien.
ik heb zo’n klein tasje dingetjes
Als ik een tas heb zonder zijvakjes duw ik het altijd in mn etui, anders gewoon in zijvakjes haha
Heb het in het zijvakje meestal, maar het interesseerd mij ook niet zoveel als mensen het zien inderdaad. Het is tenslotte de normaalste zaak van de wereld, niet waar…
Ik doe het gewoon in een zijvakje.
Ik heb bij libresse er een opbergblikje bij gekregen
ze zijn perfect, en er past precies 1 maandverband in !
Je kan ook gewoon een etuitje of klein make up tasje gebruiken om het spul in te doen. Ik zou het in ieder geval niet los doen, want je hebt altijd wel een beetje viezigheid in je tas dus dat is dan toch een beetje onhygienisch.
^ja die heb ik ook, echt handig!
Ook zo’n opbergblikje en voor m’n tampons ook een ooit gekregen bij ob. In mijn maandverbandblikje van Libresse passen er trouwens 2!
ik heb ook van die blikjes idd, maar ik doe er meestal meerdere in, gewoon voor de hele dag
Hangt ervan af welke tas ik meeneem. Als ik een tas heb met zijvakjes stop ik het daar in, anders gewoon los.
(ik gebruik wel maandverband, geen tampons. tampons zou ik wel beter opbergen)