Tampons en penis "passen niet" help...

ik durfde pas tampons te gebruiken toen ik sex heb gehad met mn vriend :blush: daarvoor lukte het ook nooit… deed vet veel pijn en ik kreeg het er gewoon niet in!

& de tampon moet verder als de 2e knokkel zitten, je moet hem niet meer voelen

inbrenghuls is veeeeeel gemakkelijker :slightly_smiling_face:
en in welke richting hij moet,
niet recht omhoog, maar een klein beetje schuin naar achteren toe…
Je voelt dat wel ongeveer hoor :slightly_smiling_face:
normaal kan je een tampon niet voelen zitten.
als je hem wel voelt, kan het zijn dat hij een beetje scheef zit.
(maar dat is geen enkel probleem:) enkel een beetje onhandig voor jezelf)

ikzelf vin een tampon véél properder dan maandverband!

nee, sommigen gebruiken het zelfs als glijmiddel

Gebruik anders een inbreng huls, ga door je hurken, relax en doe zeg maar een beetje draaien op het begin totdat die er een stukje inzit. Dan doe je hem door totdat je net met je wijsvinger niet meer verder kunt want die hou je vast in het midden en dan duw je zeg maar (lees beschrijving) Het glijd makkelijker en hij zit er precies ver genoeg in en je hoeft er niet met je vingers in. En zowiezo ik denk dat heel wat mensen met de eerste keer tampongebruik wel wat moeite hadden, je moet het gewoon even ‘door’ hebben. En met sex, zorgen dat je nat genoeg bent en gewoon echt rustig inbrengen. Je hoeft je niet te haasten of paniekeren doe het gewoon op je gemak, je hoeft hem ook niet in een keer door te duwen ofzo, je kan het best een beetje inbrengen dan weer eruit een stukje en dan weer erin (omg echt zo dom om uit teleggen) dat je zeg maar all op en neer beweegt maar dat je hem steeds iets verder inbrengt en ja het belangrijkste toch proberen te ontspannen

Kan je niet beginnen met ‘mini’ tampons? Die zijn bijna zo dun als je pink of gebruik je die juist?

Tampon; oefenen.
Je vriend: op je tanden bijten.

En ja, ik spreek uit ervaring. Het gaat vanzelf beter.

[i]Kan ook vaginisme zijn. Dan spannen de spieren in je vagina zich automatisch heel sterk aan als er iets in de buurt komt. Heel veel vrouwen/meisjes die vroeger misbruikt zijn hebben dat, maar ik neem aan dat jij niet misbruikt ben…

Gewoon veel oefenen en aan leuke dingen denken tijdens het proberen. Als het dan nog steeds niet lukt kan je altijd nog naar de huisarts enz. Successs <3[/i]

vaseline is ontzettend natuurlijk, daar zit nauwelijks wat in.

juul. wat doet jouw vriendje met een plant in zn mond XD

haha xD Wat zijn we weer lekker ontopic :stuck_out_tongue:

nvt.

gewoon blijven oefenen en rustig opbouwen, niet psuhen want als je je al rot voelt voordat het gebeurd :S

wat ook is is maybe omdat je er al vanuit gaat dat het pijn gaat doen dat dat dan ook gebeurd omdat je dus dan onbewust jezelf beschermt en dus aanspant ik heb dat vaak in hegt begin van een relatie wat ik dan vraag is dat die me afleid (in de manier van zoenen, strellen kussen en vooral niet aankondigen dat die dus gaat penetreren JA ECHT SOMMIGE DUDES DOEN DAT X])

praat er met hem over

Nu moest ik even heel hard lachen xD
“oh, ja hier kom ik. pas op schat, ja ja ik ben er bijna, bijna, nog 3 seconden, 2, 1 en jaaa, het vliegtuig is geland”

Ontspannen & voor het tampon-probleem: door je knieën gaan, (net alsof je aan het wildplassen bent) dan lukt het beter.

Hahahahahahaha ik moest echt even lachen

goed omschreven :grin:

begin met de allerallerallerkleinste, dat doe ik ook, want die grote vind ik ook eng.

Vaseline mag je NOOIT gebruiken als glijmiddel, want het tast condooms aan

WHAHAHAHA IK GA ECHT STUK HIER XD

Oke dit is een heel serieus onderwerp, maar ik heb om sommige reacties toch zo gelachen! Gewoon omdat ze ontzettend droog zijn of juist heel scherp.

• er past een baby door, dus dan moet zo’n lullig pikkie ook wel passen
  • doe alsof je aan het wildplassen bent
    -….vooral niet aankondigen dat die dus gaat penetreren JA ECHT SOMMIGE DUDES DOEN DAT X])
    (reactie): Nu moest ik even heel hard lachen xD
    "oh, ja hier kom ik. pas op schat, ja ja ik ben er bijna, bijna, nog 3 seconden, 2, 1 en jaaa, het vliegtuig is geland"
  • Vaseline in je kut, is dat niet gevaarlijk?
  • ga niet n tampon erin rammen, want dat zorgt voor problemen om hem eruit te krijgen

Nougoed, nu on topic: Ik zak altijd door mijn knieeen, en breng hem dan ‘van achteren’ scheef naar achteren in. Dus niet je hand aan de voorkant maar aan de achterkant. Hij zit goed als je hem niet meer voelt zitten met bewegen. Als je hem wel voelt zitten, moet je hem nog iets verder duwen. Dan kun je er vaak ook wel bij.

Probeer te ontspannen en uit te ademen als je hem erin brengt. Dan ontspannen je spieren meer.

Ik vind het moeilijk uit te leggen, want ik werd ongesteld op vakantie dus toen MOEST ik een tampon in. Dan kun je niet twijfelen of je het wel wilt enzo. Dus ik vind het een beetje moeilijk om me erin te verplaatsen, maar ik hoop dat ik nog iets heb kunnen toevoegen. :slightly_smiling_face: Succes!